Gå til innhold

Det verste med å ha ferie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... er for meg at ungene er oppe så himla lenge! 

Anonymous poster hash: fe06d...5a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste med å ha ferie er alle de som klager så mye over barna sine synes jeg. Jeg skjønner folk blir lei, men denne sommeren synes jeg det går over stokk og stein her.

Jeg liker best ferier, for da kan jeg endelig være mye sammen med barna mine.

Nordmenn, skandinavere kanskje, har i årenes løp fått ett forskrudd syn på barn. Når har folk tenkt å stoppe opp og tenke?

Barn er en gave, ikke en trofé vi skal ha framme når det passer oss, ikke sant?

Se på barna dine på en ny måte og lær deg å like å være med de, lær deg å like å ha de rundt deg.

Var jeg veldig generaliserende nå? Ut i fra lite informasjon? Mulig, men er oppgitt her.

Anonymous poster hash: eb515...90e

Skrevet

Jeg begynner ferie i morgen kl 16 og jeg kan ikke vente!!! Gleder meg til lange kvelder med ungene og forhåpentligvis litt sene morninger :-) Nyt tiden, plutselig er de for opptatt til å bry seg om å være sammen med deg!

Anonymous poster hash: 4fda9...434

Skrevet

Enig med anonyme 90e😃

Anonymous poster hash: e353c...175

Skrevet

Sleng dem i seng, da.

Anonymous poster hash: c7adc...361

Skrevet

Herregud som folk klager over samvær med ungene sine her inne om dagen.

STAKKARS unger som har fått dere til foreldre.

Anonymous poster hash: 71c95...2bc

Skrevet

... er for meg at ungene er oppe så himla lenge! 

Synes det er koselig jeg. :) Men hadde jeg syntes det var så ille så hadde jeg heller lagt ungene til vanlig tid. :P

Anonymous poster hash: d1fab...0a0

Skrevet

Det er jo det beste med ferie!

Kom hjem fra kveldsbad med de to eldste for 1,5 time siden .

Nå ser de film, jeg har lagt meg opp med en urolig baby og midterste er på overnatting hos besteforeldre .

Sover utpå i morgen og spiser frokost ute😎

Ferie er det beste i hele verden som finnes, som 5 åringen sa 😂

Skrevet

Jeg elsker at de er lenge oppe, ute med kompiser til sent, rolige morninger uten stress og gjerne med en film mens vi spiser frokost foran tv-en. Elsker ferie!:-)

Skrevet

Det beste med ferie er jo nettopp det at en får mer tid med barna! Elsker seine kvelder med de. Hvor vi ser film mens vi spiser en sein middag eller frukt osv ❤️

Anonymous poster hash: 0220a...c1b

Skrevet

Hadde håpet dette skulle bli en humoristisk tråd som man kunne kjenne seg litt igjen i. Jeg er helt sikker på at hi ikke mener at det er så grusomt akkurat...

Anonymous poster hash: d6fd2...915

Skrevet

... er at det bare regner. Skulle ha venta til siste pulje.

Skrevet

...er at det er så deilig at jeg gruer meg litt til å begynne på jobb igjen.

ELLER

...er at den tar slutt.

ELLER

...er at den går for fort.

Skrevet

Hadde håpet dette skulle bli en humoristisk tråd som man kunne kjenne seg litt igjen i. Jeg er helt sikker på at hi ikke mener at det er så grusomt akkurat...

Hehe, neida, bare en liten frustrasjon som måtte ut;) En dag med mye krangling og en mor som lengtet etter fred og ro, og så en 5-åring som IKKE ville legge seg, men bare tuller...

Men de sovna til slutt, jeg fikk i alle fall en halvtime før det var natta, noe som gjorde underverker:) Nå er det ny dag og nye muligheter! Jeg er heldigvis ikke langsur/sint.

Og det BESTE med ferien er at ungene sover så himla lenge:)

HI

Skrevet

Hehe, neida, bare en liten frustrasjon som måtte ut;) En dag med mye krangling og en mor som lengtet etter fred og ro, og så en 5-åring som IKKE ville legge seg, men bare tuller... Men de sovna til slutt, jeg fikk i alle fall en halvtime før det var natta, noe som gjorde underverker:) Nå er det ny dag og nye muligheter! Jeg er heldigvis ikke langsur/sint. Og det BESTE med ferien er at ungene sover så himla lenge:) HI Anonymous poster hash: fe06d...5a2

Om de sover så lenge er det ikke rart de er oppe lenge heller.

Anonymous poster hash: 7d1e9...507

Skrevet

vi bare koser oss vi :) han er ennå liten ,bare 3,5 år, så er litt lengre opp enn vanlig, ca 20-21,men får likevel mye av kvelden og vi sover til 9-11 hver dag, helt supert :)

Skrevet

Neste uke skal min sønn 3 uker med sin far. Det er det værste med ferie for meg, å være så lenge uten han. Ellers så elsker jeg de ukene jeg har han. Har frihet til å gjøre akkurat hva vi vil, når vi vil og den tiden jeg har med sønnen min er gull verdt. Og det som er bra, er du sliten en kveld så kan du legge ungene tidlig. Ikke værre enn det :)

Anonymous poster hash: 52f72...26e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...