Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Har de et godt forhold til hverandre? Snakker de mye sammen? Finner de på koselige ting sammen? Anonymous poster hash: eed8a...786
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 De får heldigvis ikke treffe henne. Det er vilkår for at far skal få ha samvær Anonymous poster hash: d5073...f0d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #3 Skrevet 14. juli 2016 De får heldigvis ikke treffe henne. Det er vilkår for at far skal få ha samvær Anonymous poster hash: d5073...f0d Fordi? Anonymous poster hash: c66ea...05a
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 Fordi? Anonymous poster hash: c66ea...05a Fordi hun har mistet omsorgen for sine egne barn Anonymous poster hash: d5073...f0d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 Han er veldig glad i sin stemor og de ser ut til å ha det veldig fint når de er sammen. Jeg er så glad for at han har en stemor som bryr seg:) Anonymous poster hash: 1ae18...674
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #6 Skrevet 14. juli 2016 De tolererer henne pga at de er sympatiske unger som har fått en oppdragelse som tilsier at de skal behandle folk skikkelig. Hun på sin side er en sjalu kontrollfrik med mindreverdighetskomplekser, noe som får henne til å behandle dem kjipt. Hun konkurrerer med dem om farens oppmerksomhet, og plukker på dem på en stygg og nedverdigende måte. Ungene snakker i tiltagende grad om å ikke besøke faren lenger (vi bør et stykke fra hverandre), men jeg oppmuntrer (ikke tvinger) dem til å ikke miste kontakten med far og hans familie, på tross av at han har valgt og fortsetter å velge en kvinne som skaper avstand mellom han og ungene hans. Det er skikkelig kjipt å se på, for far og barn er glade i hverandre og kunne hatt et mye nærmere og mer positivt forhold uten henne. Anonymous poster hash: b95b0...6bb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #7 Skrevet 14. juli 2016 Jeg vet ikke s veldig mye om hva de gjør, og selv har jeg bare truffet henne en håndfull ganger. Men barnet (10 år, har kjent henne i to år) virker veldig positiv til henne, og gledet seg veldig til de skulle på ferie sammen med faren. Og det er jeg utrolig takknemlig for! Anonymous poster hash: 50617...b84
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #8 Skrevet 14. juli 2016 Jeg er bare stemor selv, men her gjør jeg og stebarnet alt mellom himmel og jord sammen. Vi har vært mye alene helt siden starten siden hun var hjemme med meg når pappaen jobbet de første 3 årene. Hun har også vært med på ferie til min familie og vi har et nært og solid forhold. Anonymous poster hash: d0221...f06
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #9 Skrevet 14. juli 2016 Jeg er bare stemor selv, men her gjør jeg og stebarnet alt mellom himmel og jord sammen. Vi har vært mye alene helt siden starten siden hun var hjemme med meg når pappaen jobbet de første 3 årene. Hun har også vært med på ferie til min familie og vi har et nært og solid forhold. Anonymous poster hash: d0221...f06 Så faren var på jobb da han skulle hatt samvær med barnet sitt...? Anonymous poster hash: f21f6...f01
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #10 Skrevet 14. juli 2016 Fordi hun har mistet omsorgen for sine egne barn Anonymous poster hash: d5073...f0d Kan jeg spørre hvorfor hun har mistet omsorgen for egne barn? Det har nemlig stemor her også gjort.... Anonymous poster hash: 7060d...668
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #11 Skrevet 14. juli 2016 Hvordan de er med henne? Mer siviliserte og bedre oppdratt enn hennes egne, slik jeg ser det. De finner på ting, ja, men ikke så mye bare hun og de. Men min eksmann og henne, sammen med alle barna, finner jo på ting i fellesskap og gjør hyggelige familieaktiviteter. Dessverre handler veldig mye da om mat, brus, is og gotteri, men jeg prøver å la dem leve litt sunnere til daglig. Anonymous poster hash: d84e0...8d7
februarprins2013 Skrevet 15. juli 2016 #12 Skrevet 15. juli 2016 han har sett henne bare 3 ganger, han er ikke så ille opptatt av henne,men mer av meg og faren
Ylva og Mathilde Skrevet 15. juli 2016 #13 Skrevet 15. juli 2016 Så faren var på jobb da han skulle hatt samvær med barnet sitt...? Anonymous poster hash: f21f6...f01 Jeg må også på jobb når jeg har samvær barna mine, kan ikke ta annenhver uke fri.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #14 Skrevet 15. juli 2016 De er kjempeglad i stemor og hun i dem. Godt å se. Anonymous poster hash: 4afef...1b6
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #15 Skrevet 15. juli 2016 I den heimen setter stemor grenser og rutiner. Takk og lov for det, hvis ikke hadde far og sønn sittet våken døgnet rundt og spilt. Min sønn klager fælt på stemor, men jeg tror han egentlig liker henne likevel. Hun stiller hundre prosent opp for han, og jeg tar alltid hennes parti. Det er orden der nå etter hun kom inn i bildet. Jeg tror stemor er glad han bare er der i ny og ne. Han er 13 år og i puberteten nå. Når far ikke fikser oppdragelse så er det hun han opponenerer mot. Jeg har et godt forhold til stemor og jeg håper så inderlig at hun klarer og holde ut med den forvokste tenåringen, som min eks tydeligvis fremdeles er. De siste samværene har han behandlet stemor bra og oppført seg gjennom hele samværet. Anonymous poster hash: 81e52...ce0
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #16 Skrevet 15. juli 2016 Stemor her. Vi finner ikke på kjempemye sammen uten far (stort sett filmkvelder, kinoturer og besøk til min del av familien), men vi er jo mye sammen i løpet av en dag og vi prater og tuller mye. Vi har det moro sammen og jeg er snill mot dem, men samtidig er jeg også absolutt den strengeste på rutiner og måltider og godteri og spilletid og hygiene. Men selv om de synes jeg maser litt og blir litt oppgitte av og til, tror jeg nok de liker at jeg passer på. De er i alle fall glad i meg, og de er alltid glade for å se meg. Anonymous poster hash: c07f2...a5f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #17 Skrevet 15. juli 2016 Så faren var på jobb da han skulle hatt samvær med barnet sitt...? Anonymous poster hash: f21f6...f01 Ja, mor flyttet til en annen by så vi kunne ikke benytte oss av bhg. Han må naturligvis jobbe for å kunne forsørge seg og barnet og han og mor er enig om 60/40 så da blir det slik. Da var det heldig at jeg var hjemme noen år og kunne ha henne hos meg på dagtid Anonymous poster hash: d0221...f06
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #18 Skrevet 15. juli 2016 Ikke spesielt godt forhold nei. Stemor har hele veien gjort alt hun kan for å hindre samvær og det har hun greid. Går år mellom hver gang barnet har samvær. Far er ikke noe bedre selv da. Men stemor ringer og avlyser samvær og sier at "vi har nok med våre egne barn". Barnet er så stort nå at hun har skjønt tegningen så hun har ikke så mye til overs for henne eller sin egen far. Anonymous poster hash: e3236...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå