Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Første jeg kom på er en mann som gikk tur med hunden sin gjennom eiendommen vår, hvor han da måtte presse seg igjennom hekken. Attpåtil tissa hunden hans på hagemøblene våres. Etter dette satte jeg opp alle hagemøblene våres i en lang rekke for å sperre av for han slik at han tok hintet den dusten. Anonymous poster hash: 63670...234
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Ei som ble sur og kjefta på meg fordi hun ikke fikk de to brødskivene jeg hadde smurt til en 10 timers lang togtur til meg selv.Var ei jente i 18-20 årsalderen. Hun må jo ha vært rusa på noe, men det verste er at hun var svært seriøs. Anonymous poster hash: 4d78f...e0b
Husbygger Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 Vet ikke om det er det frekkeste jeg har opplevd, men det første jeg kommer på er når jeg gikk på krykker engang. Jeg skulle inn på legesenteret, strevde og styra noe voldsomt for å få åpnet opp døra som selvfølgelig ble åpnet utover. Når jeg endelig fikk det til så kom det noen innenfra og pressa seg ut døra og viste ingen interesse for å holde døra åpen for meg. Var rett før jeg slo krykkene i hodet på de, grrrrrrrrr!
savvy Skrevet 16. juli 2016 #5 Skrevet 16. juli 2016 Vet ikke om det er det frekkeste jeg har opplevd, men det første jeg kommer på er når jeg gikk på krykker engang. Jeg skulle inn på legesenteret, strevde og styra noe voldsomt for å få åpnet opp døra som selvfølgelig ble åpnet utover. Når jeg endelig fikk det til så kom det noen innenfra og pressa seg ut døra og viste ingen interesse for å holde døra åpen for meg. Var rett før jeg slo krykkene i hodet på de, grrrrrrrrr! Wow, man kan seriøst lure på hvilke aper som oppdro de folka ! Fysj, sånt gjør man ikke mot andre mennesker.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #6 Skrevet 16. juli 2016 En dust som snek i køa på legesenteret. Baby på to mnd var syk, jeg sto i kø da det åpnet for akutt-time, jeg var først i køa. Fyr i 50-årene snek rett foran meg! Han så rett på meg, så tydelig han visste at jeg egentlig var først. Det var ikke bare jeg som reagerte, heller. Barnet ble forøvrig sendt rett på sykehus og var innlagt i to dager pga pusteproblemer, så tviler på at fyren (som forøvrig så uforskammet frisk ut) var sykest, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 07594...8b6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #7 Skrevet 16. juli 2016 Naboer tror de kan gjøre som de vil på vår eiendom, men samtidig skal bestemme hva vi selv gjør på vår egen eiendom også! De driver å terroriserer oss hele tiden. Vurderer snart å anmelde de. Etter over 4 år er jeg begynt å bli sånn passe lei. Anonymous poster hash: a9f8b...a3c
Hannepålandet Skrevet 16. juli 2016 #8 Skrevet 16. juli 2016 Lå på venting på akutten på gangen. Sammen med maaaange andre. Da en eldre kar mente at det måtte snart være hans tur. Han hadde ventet i en time. Han spurte meg hvor lenge jeg hadde venta. Og jeg hadde venta i syv timer. Han ble rimelig sur kan du si. Både jeg, andre og tilslutt en sykepleier prøvde forklare at man blir prioritert etter hastesak. Men det ville han slett ikke høre noe om.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #9 Skrevet 16. juli 2016 Sto ved kassa i en matbutikk en gang, det tok veldig lang tid da det var noe feil med kassene. Jeg plukket opp et se og hør ogbladde fort gjennom, altså maks 10 sekunder (ikke overdrivelse) for så å sette det tilbake. En eldre herre bak meg begynte å skrike til meg så hele butikken hørte: "det der er faen meg det frekkeste jeg har sett, jeg skal faen meg anmelde deg for stjæling!!" Han holdt på å skrike lenge. Til slutt fikk jeg tak i butikksjefen og forklarte at mannen ville anmeldee meg for butikktyveri og spurte hva skylle gjøre for å sette igang prosessen. Butikksjefen bare ristet på hodet og mannen sluttet å skrike... Jeg ble helt satt ut. Anonymous poster hash: 23a38...3a9
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #10 Skrevet 16. juli 2016 Hadde en gang en venninne. Hun og samboeren hadde over flere år vært på mange middager hos oss. Vi lagde alltid minimum 3-retters middag og serverte mye god vin. Har sikkert brukt noen tusen kroner på disse menneskene. Vi ble aldri invitert til dem. Men, en gang ble jeg faktisk invitert på middag til henne! Jeg ble kjempeglad og spurte om jeg skulle ta med noe. Hun tenkte å servere sushi. Fikk til svar at jeg skulle ta med 200 kroner for maten. Jeg fikk rett og slett hakaslepp. Hun tullet ikke en gang. Ble ikke noe av den middagen. Og vi er heller ikke lengre venninner (ikke kun pga denne hendelsen). Anonymous poster hash: ad963...2ed
LME1001 Skrevet 16. juli 2016 #11 Skrevet 16. juli 2016 Lå på Aker sykehus med et nyoperert bein i været. Reagerte på noe medisiner og måtte spy, men fikk såvidt snudd meg vekk fra meg selv og mesteparten av spyet havnet i ranselen min som stod på gulvet ved senga. Ringte på pleier. Da hun kom inn og forstod hva som hadde skjedd, begynte hun å brekke seg uten å i det minste prøve å snu seg vekk fra meg og lagde en schvæær sak ut av episoden foran de andre på rommet. Hun virkelig skapte seg og var særdeles uproff. Jeg er ei som ikke er redd for å si fra, men der og da ble jeg bare flau over meg selv og følte meg så bitteliten at jeg sa ikke et ord.
Nullstress;) Skrevet 16. juli 2016 #12 Skrevet 16. juli 2016 Det må være hun som flere ganger lurte på om hun kunne komme inn for å se på mamma da hun lå for døden på sykehuset. En gang kom denne damen faktisk inn på rommet til mamma, men ble fort jaget ut igjen. Når jeg har tenkt på det i ettertid, tror jeg kanskje det var noe "mer" med denne damen. Kan ikke forsåvidt annet i allefall...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #13 Skrevet 16. juli 2016 Jeg har heldigvis ikke opplevd så mye frekt, men siden flere nevner sykehus her har jeg også en historie derfra som jeg mener var rimelig frekk. Jeg var innlagt på en avdeling og hadde en-til-en pleier som satt ved siden av meg, ble med meg på do osv. Hadde følge hele tiden. Jeg lå på seksmannsrom, der alle sengene var i bruk, og han ene mannen på det rommet fikk jo med seg at det satt en sykepleier rett ved meg som baare leste avisen og ikke gjorde noe nyttig. Pasientmannen var allerede der ganske frekk mot sykepleieren jeg hadde hos meg. Men pasienten fikk tydeligvis nok på et punkt, og snakket med høylytt stemme at det her gikk ikke an. Han hadde plinget etter en pleier og de brukte flere minutter på å komme til han, mens jeg hadde en luksussykepleier som satt noen meter fra han. Han la virkelig ut, og siden han hadde besøk av konen sin (par i 60-årene) ble det en blanding av monolog og samtale med konen, men det var ikke måte på hvor bortskjemt jeg var og at jeg ikke så særlig syk ut og hvorfor i helvete jeg skulle sitte der med hele helse-Norge trygt i min egen hånd osv. Dette skrek han ut så alle de andre pasientene hørte det og alt ble bare veldig ubehagelig for meg. Som om jeg frivillig ville ha en sykepleier for meg selv, liksom. Senere den dagen fikk jeg enkeltrom. Heldigvis. Anonymous poster hash: ada0b...8f1
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #14 Skrevet 16. juli 2016 Jeg var innlagt grunnet dehydrering pga hyperemesis, og hadde gått ned 7 kg på 2 uker. Ble innlagt på føden, og dette var i uke 9. Ute på gangen sto noen sykepleiere, og jeg hørte den ene si til de andre "å, så farlig å være litt kvalm! Disse førstegangsfødende som tror hele verden kretser om dem,... osv".Kanskje ikke det frekkeste, men jeg følte meg helt forferdelig, og angrer på at jeg ikke sa ifra den gang. Anonymous poster hash: 2b2b3...050
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #15 Skrevet 16. juli 2016 Jeg hadde en grusom kjerring til foreleser på universitetet og hun hadde latterkrampe og etterlignet meg en gang jeg hadde fremvisning. Om det var i dag hadde jeg gitt skikkelig beskjed og gått videre med det,men som ung nervøs 19 åring...Aner ikke hvorfor jeg fikk A på den forelesningen,men håper dama er gammel og syk nå Anonymous poster hash: 5ed8a...083
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #16 Skrevet 16. juli 2016 Jeg var 7 måneder på vei med minste og hadde største i vogn på vei inn på bussen. Halvfull buss og ei voksen dame insisterte likevel å sitte på klappsetet ved barnevognplassen. Jeg gikk ombord og kremtet og sa "unnskyld, jeg må nesten ha plassen og sitte". Hun bare smilte og sa : "- det går vel greit at jeg sitter her?" Skulle heldigvis bare to stopp men ble satt ut over dama! Anonymous poster hash: 4471c...e08
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #17 Skrevet 16. juli 2016 Det frekkeste jeg har opplevd var da moren min og typen hennes hamstret alkohol for å ha på rommet sitt i bryllupet mitt da festen var over. Vi hadde fri bar. Det ble forresten observert av familien på mannen min sin side. De fikk ikke noe godt inntrykk av mora mi for å si det sånn. Anonymous poster hash: 811bc...3d5
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #18 Skrevet 16. juli 2016 Det frekkeste var nok da mamma og jeg var gravide på samme tid,jeg var 20 år og hadde flyttet tilbake til pappa. Jeg hadde det vanskelig på den tiden,angst ,ingen jobb og det ble slutt med kjæresten.Mamma ble glad for at vi var gravide samtidig,da kunne vi shoppe og trille turer sammen. .men jeg sa :jo det er koselig, men for meg var det riktig og ta abort (selvfølgelig et helt jævelig valg å ta,fryktelig vanskeelig og leit,men jeg syns det var det beste for barnet) Da klarer mamma å si da og i ettertid at det er MIN feil at ho ble deprimert og ga henne fødselsdepresjon osv osv. At ho hadde dårlig samvittighet for at ho beholdt barnet og ikke jeg.hørte ALDRI noe støttende,jeg står der helt alene i en vanskelig situasjon, det syns jeg var ganske så frekt å legge skylda på meg 😕 Nå er jeg gift og har 2 barn og alt er på stell 😊 Anonymous poster hash: 1b08e...dcb
the amazing spidermamma Skrevet 16. juli 2016 #19 Skrevet 16. juli 2016 Det at noen fikk seg til å stjele vanntilvenningsmerket til min da fireåring mens vi dusjet. Så utrolig nedrig å stjele fra et lite barn (merket var i plast, så uten materiell verdi).
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #20 Skrevet 16. juli 2016 Det var da jeg og en venninne dreit på trappa til en nabo. 😫 Anonymous poster hash: 9f471...67c
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #21 Skrevet 16. juli 2016 Tja.... det jeg kommer på først er fra bryllupet vårt; Svogeren min med kone og barn skulle dra hjem tidlig for å legge minste (de bryr seg rett og slett ikke om oss og gadd ikke skaffe barnevakt for anledningen). I det de skulle gå kommer svogern min ut med to av de bedre vinene og sier at han tenkte å ta de med seg hjem siden han ikke fikk drukket så mye på festen siden de dro tidlig.... Var vel pokker ikke noen dansk buffet heller.... Han fikk faktisk til svar at det kunne han ikke. Anonymous poster hash: b43bc...47a
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #22 Skrevet 16. juli 2016 Naboer tror de kan gjøre som de vil på vår eiendom, men samtidig skal bestemme hva vi selv gjør på vår egen eiendom også! De driver å terroriserer oss hele tiden. Vurderer snart å anmelde de. Etter over 4 år er jeg begynt å bli sånn passe lei. Anonymous poster hash: a9f8b...a3c Høres ut som våre naboer. De har i tillegg bygget en mur og garasje inn på vår eiendom. Og ikake nok med det, så skriker de og virker truende. Dette er snakk om folk i 50 årene som byrde visst hva folkeskikk var, og iallefall ikke skremt ungene! Anonymous poster hash: 0e666...103
Gjest Antarctica Skrevet 16. juli 2016 #23 Skrevet 16. juli 2016 Det var da jeg og en venninne dreit på trappa til en nabo. 😫 Anonymous poster hash: 9f471...67c Nei, toppen av frekkhet er hvis man ringer på og ber om dopapir 😂
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #24 Skrevet 16. juli 2016 Jeg stod i kø på matbutikken med barnevogn. Gubben foran, 50-ish, gadd ikke sette kurven sin oppi de andre kurvene, noe jeg da påpekte siden jeg da ikke kom frem. Han flira dumt, satte kurven sin oppi de andre og lo. Så tok han kurven UT igjen og satte den på gulvet ved siden av resten før han snudde seg bort. Kommer faktisk ikke over det og er flere år siden... blir irritert kjenner jeg 😡 Anonymous poster hash: db2d9...049
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #25 Skrevet 16. juli 2016 Jeg har mange slike historier, men her er én til å begynne med: Dette skjedde for noen år siden. Naboen som bodde over meg i leiegården i Oslo er en kjent skuespillerinne, og hun delte leiligheten med en annen kjendis, men det er ikke så viktig. Da jeg kom hjem fra jobb en dag så lå det en lapp utenfor døra vår. "Du fikk blomster, og jeg tok vare på dem for deg. Hilsen 'Skuespillerinnen'." Hm. Det var da hyggelig! Jeg skjønte ikke helt hvorfor hun hadde tatt dem inn, men gikk opp trappa og ringte på. "Hei! Jeg så lappen om blomstene. Takk skal du ha." Hun bare så på meg. "Ok." Vi sto slik en liten stund. "Kan jeg få blomstene, da?" -Spurte jeg med et smil. Hun så på meg. "Skal du ha dem?" "Ja, takk. Det vil jeg gjerne." Stillhet. "Så du vil ha blomstene?" Spurte hun undrende. Nå begynte jeg å bli litt irritert:" Ja, jeg vil gjerne ha blomstene mine som ble sendt til meg, ja." Hun lukket døren i ansiktet mitt, og når hun åpnet den igjen holdt hun et halvkrøllet kort som hadde fulgt med blomstene mens hun tok blomstene ut av vasen sin som hun hadde plassert dem i. Dryppende ga hun buketten til meg mens hun himlet med øynene og smelte igjen døra i ansiktet mitt. Anonymous poster hash: 3d998...cd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå