Gå til innhold

Klutvask er det mest kvalme som finnes!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha, ekkelt å tenke på brukte rompekluter som ligger i skittentøykurven å stinker. Fysj 

Anonymous poster hash: 3575c...4b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dusjer fem hjemmeboende barn hver morgen? Jeg håper de er femlinger på 19 år og at ingen av dem trener slik at det blir to dusjer pr. dag. Å lære barn hygiene er viktig, å lære barn hysteri er ikke til deres fordel.

Anonymous poster hash: f1770...cfe

Det trenger ikke handle om hysteri. Her dusjen det hver dag så lenge vi er hjemme, mest fordi det er det vi er vant til, vi våkner av det, og av velværefølelsen det gir. Er vi på tur, reise eller besøk, hvor dusj er upraktisk, tidkrevende eller vanskelig å få til, lar vi være, uten å få tvangstanker om hygiene av den grunn. Jeg trenger ikke dusje hver dag, og kan gå flere dager uten noe annet enn en kattepus i ny og ne, men har jeg muligheten så gjør jeg det.

Handler vel så mye om preferanser som om hygiene!

Anonymous poster hash: b80e6...140

Gjest Antarctica
Skrevet

Ehh...JA!!!

Vi er sju i familien og det er da ikke noe problem å få alle gjennom dusjen om morran.

Anonymous poster hash: 35c08...213

Hvis alle sju må bruke samme klut, er jeg enig i at det er kvalmt.

Hvis ikke er det jo bare jåleri.

Skrevet

Hahaha, ekkelt å tenke på brukte rompekluter som ligger i skittentøykurven å stinker. Fysj  Anonymous poster hash: 3575c...4b9

For ikke å snakke om kvalme, brukte underbukser! Dere bruker vel ikke slikt ekkelt ugg?

Anonymous poster hash: b2dbd...de4

Skrevet

Dusjer fem hjemmeboende barn hver morgen? Jeg håper de er femlinger på 19 år og at ingen av dem trener slik at det blir to dusjer pr. dag. Å lære barn hygiene er viktig, å lære barn hysteri er ikke til deres fordel.

Heller hysteri enn møkkete unger!

Fire stk på barneskolen og en i barnehagen.

De fire eldste trener alle sammen. Men etter en svett natt vil alle sammen innom dusjen før de drar på skolen lell.

Skrevet

Det trenger ikke handle om hysteri. Her dusjen det hver dag så lenge vi er hjemme, mest fordi det er det vi er vant til, vi våkner av det, og av velværefølelsen det gir. Er vi på tur, reise eller besøk, hvor dusj er upraktisk, tidkrevende eller vanskelig å få til, lar vi være, uten å få tvangstanker om hygiene av den grunn. Jeg trenger ikke dusje hver dag, og kan gå flere dager uten noe annet enn en kattepus i ny og ne, men har jeg muligheten så gjør jeg det.

Handler vel så mye om preferanser som om hygiene!

Anonymous poster hash: b80e6...140

Hva bruker du den kattepusen til? 😂😂😂

Skrevet

De fire eldste trener alle sammen. Men etter en svett natt vil alle sammen innom dusjen før de drar på skolen lell. Anonymous poster hash: 35c08...213

Kanskje dere svetter mer enn andre...

Anonymous poster hash: 844cf...ec8

Skrevet

De fire eldste trener alle sammen. Men etter en svett natt vil alle sammen innom dusjen før de drar på skolen lell.

Svetter dere så voldsomt om natta? Her skjer det kun om noen er syke. Ungene dine er ikke nødvendigvis møkkete etter en dag uten dusj med mindre de har rullet seg i gjørma. Mine dusjes oftere på sommeren fordi de da faktisk er møkkete, solkrem gjør at skitt setter seg. Jeg ønsker at mine barn skal lære seg å vurdere hygiene, ikke leve etter unyanserte regler uten rom for skjønn. Jeg ser en verdi i å vite at "nå trenger jeg en dusj" fremfor å leve etter "jeg må dusje fordi mamma sier jeg er møkkete".

Skrevet

De blir ikke møkkete av å ikke dusje hver morgen! De dusjer gjerne etter trening eller etter gym og bading på skolen. Da trenger de ikke dusje om morgenen igjen. De rekker ikke å bli så skitne at klutvask ikke er nok. Skjønner ikke at du gidder. Bare dusj hver dag du, jeg bryr meg ikke! Men ikke kom å si at ungene mine er møkkete. De er rene og pene, har rene klær på seg om morgenen og har normal hygiene.

Anonymous poster hash: 6a8ad...cf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...