Gå til innhold

Strekkmerker under graviditet nummer 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som opplevde å ikke få strekkmerker mens de var gravid med første, men fikk det under andre graviditet? 

Jeg var "heldig" å ikke få noe under første graviditet. Lurer bare på da om det er gitt at jeg slipper unna med neste mann, eller om det kan komme like vel da. 

(Bare sånn at det er sagt, synes jeg at graviditets-striper skal bæres med stolthet, da. Er jo en fantastisk jobb kroppen gjør!)

Anonymous poster hash: 380ea...74c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ingen med førstemann. Fikk et liter merke med andremann, men han veide fem kilo. Rart jeg kun fikk det lille.

Skrevet

Det er som regel genetisk. Fikk du ikke med første, får du nok ikke med andremann :)

Anonymous poster hash: 90016...cf1

Skrevet

Fikk ingen med nr 1 (annet enn noen få små på brystene). Denne gangen har jeg fått et par stykker på låret. Ingen på magen ennå (37+4 i dag).

Skrevet

Fikk ingen med nr 1.

Fikk noen fargeløse strekkmerker på puppene med nr 2.

Nå er det noen år siden og det er ikke noe som synes om man ikke direkte leter etter det.

Jeg har Vært heldig.

Anonymous poster hash: cdd3d...7f7

Skrevet

Jeg slapp unna begge gangene 👍

Anonymous poster hash: e1130...6e6

Skrevet

Jeg revna som en tiger på mage, lår, pupper og hofter med første, så brutalt ut frem til de bleknet.

Med andre fikk jeg ingen nye, men det var vel ikke mer å gå på etter første runde😏

Anonymous poster hash: 6a43a...fca

Skrevet

Tre barn. Ingen strekkmerker.

Anonymous poster hash: 4e156...630

Skrevet

Fikk ingen første gang, men endel i andre. De har stort sett bleknet fint og plager meg lite. Har på puppene, magen, hoftene og rumpa. Det eneste som plager meg litt er et stort merke på magen, eller ikke merket i seg selv, men det buler litt slik at magen aldri vil bli stram og fin igjen..

Anonymous poster hash: f90e9...1f0

Skrevet

Fikk ingen første gang, men endel i andre. De har stort sett bleknet fint og plager meg lite. Har på puppene, magen, hoftene og rumpa. Det eneste som plager meg litt er et stort merke på magen, eller ikke merket i seg selv, men det buler litt slik at magen aldri vil bli stram og fin igjen..

Anonymous poster hash: f90e9...1f0

Du har ikke fått delt magenuskel? Dette kan i så fall fikses :)

Skrevet

Du har ikke fått delt magenuskel? Dette kan i så fall fikses :)

*muskel

Skrevet

Jeg fikk ikke strekkmerker under første graviditet. Nr en veide 4, 3 kg.

Men jeg fikk strekkmerker under andre graviditet. Nr to veide 5 kg.

Anonymous poster hash: 6ce44...127

Skrevet

Fikk ingen med verken første eller andre ☺️

Skrevet

Jeg fikk ikke med første. Fikk masse med nr to og enda flere, på tvers, med nr tre...

Anonymous poster hash: 636c5...640

Skrevet

Fikk få, nesten ingen, med første, fikk flere med andremann. Begge ungene veide omtrent det samme, men målene på magen var større med nr to. Fikk kun strekkmerker på magen.

Anonymous poster hash: f4313...14f

Skrevet

Fikk ingen med første, men med at andre fikk jeg noen nederst på magen. De sitter på hver side av magen under navlehøyde så de plager meg overhodet ikke. Har blitt lyse så de synes ikke så godt

Åreknutene på bena er et mer synlig spor etter graviditet 😉

Anonymous poster hash: 5bd46...59d

Skrevet

Fikk ingen på magen ved første eller andre, kun et lite under puppen andre gang, men det er usynlig nå.

Anonymous poster hash: 71bda...44e

Skrevet

Fem barn, ingen strekkmerker. Min mor og søster har heller ingen.

Anonymous poster hash: c0df3...44a

Skrevet

Ingen merker med nr. 1 og nr. 2. Fikk 2 streker på overtid med nr. 3. Har fått 2 nye merker nå på overtid med nr. 4. Kjedelig.. :(

Anonymous poster hash: 349ab...b84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...