Gå til innhold

Sex med mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite stort problem her nå..

Jeg skal på en weekend date i morgen med en gammel flamme.. Jeg har gleda meg intenst til denne helgen i noen uker og har ordnet barnepass til sønnen min på 8 mnd som jeg ble alenemor til da han var 6 uker.. Jeg har ikke fått boltra meg i høyet siden han ble født med andre ord. Han jeg skal treffe i helga har bestillt rom på 4stjerners hotell og dette er den siste gangen jeg får sett han siden jeg skal flytte til Kristiansand neste mnd. Dette kan ikke rebookes med han og nå lurer jeg på om det er drit kjipt av meg og ikke fortelle han at jeg muligens får mens i løpet av morgendagen.. Jeg trenger virkelig fri også og føler samtidig at jeg ikke kan la denne sjansen gå fra meg. Noen råd??

Anonymous poster hash: a914e...5f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mensen utsettende piller? 

hvis ikke hadde jeg nok bare ; "ÅIJJ!!! veit du hva!? jeg fikk mensen :o sårryyyyy altsååå!" latt som ingenting.. han tar vel en runde likevel tenker jeg ;-D

Anonymous poster hash: 004a9...7c5
Skrevet

hvis ikke hadde jeg nok bare ; "ÅIJJ!!! veit du hva!? jeg fikk mensen :o sårryyyyy altsååå!" latt som ingenting.. han tar vel en runde likevel tenker jeg ;-D

"Sorry"?

Man ber ikke om unnskyldning for å ha fått mensen. 

Anonymous poster hash: b7ec2...f1e

Skrevet

Du har ikke opplysningsplikt ifb med mensen er min mening. Det er jo like kjipt for dere begge to, men dersom han blir gretten eller noe pga det er han en skikkelig dritt! Det finnes så mye annet deilig, koselig og fint man kan gjøre selsom man har mensen. Jeg hadde ikke sagt noe før vi var der.

Skrevet

Tusen takk for svar 😉 Jeg tenker vel det samme 👍

Skrevet

Jeg får håpe det! for min del er d greit , hehe og virr'uke så skarr'u !! hehe 😂

Skrevet

Hadde ikke giddet å informere på forhånd.

En BJ + en runde i dusjen funker vel uansett?

Anonymous poster hash: fe98e...157

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...