Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Noen som kan hjelpe meg i å forstå dette? Fikk i dag vedtak om NAV støtte pga sykdom, men kun fra dagens dato (Står også jeg får etterbetalt en måned) men de venter på krav fra lokale NAV kontor med refunsjons krav fra etterbetalingen min. Så betyr det at jeg ikke blir etterbetalt snarest men må vente på vedtak om etterbetaling? Og vet ikke når jeg blir da utbetalt penger..... Anonymous poster hash: 74cf6...a34
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 De venter for å sjekke om du har fått sosial stønad. Det trekkes fra etterbetalingen Anonymous poster hash: 318d7...3eb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #3 Skrevet 14. juli 2016 Det har de. .. de vet at jeg må betale tilbake sosial stønad og de venter på at lokale NAV skal kreve pengene fra dem til å betale tilbake... Da må jeg vel vente en stund på de da? Anonymous poster hash: 74cf6...a34
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 Det har de. .. de vet at jeg må betale tilbake sosial stønad og de venter på at lokale NAV skal kreve pengene fra dem til å betale tilbake... Da må jeg vel vente en stund på de da? Anonymous poster hash: 74cf6...a34 Da må du vente en stund på etterbetalingen. Vanlig stønad skal du få på dato Anonymous poster hash: 318d7...3eb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 Ok takk, måtte også betale 50% i skatt pga manglende skattekort, så da kan jeg vel endre den før neste utbetaling skjer og vanlig skatt blir trukket fra ved beregning? Anonymous poster hash: 74cf6...a34
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #6 Skrevet 14. juli 2016 Ok takk, måtte også betale 50% i skatt pga manglende skattekort, så da kan jeg vel endre den før neste utbetaling skjer og vanlig skatt blir trukket fra ved beregning? Anonymous poster hash: 74cf6...a34 Manglende skattekort? Det skal jo NAV innhente selv. Anonymous poster hash: e45fa...2dc
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #7 Skrevet 14. juli 2016 Rart.. De sa jeg ikke hadde skattekort og måtte da betale 50% fra i dag... Så synes det var litt merkelig.. Men har i hvertfall søkt om nytt skattekort, da stod det bare at jeg måtte på nettsiden at jeg bare endret skattekortet :/ Skjønner ingenting.. Må man oppdatere skattekortet hvert år da? Anonymous poster hash: 74cf6...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå