Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Kjørte bil her forleden å en tenåringsgutt kjørte i full fart ned en bakke på sparkesykkel på gangstien. Jeg kjørte på vegen som lå rett ved gangstien. Gutten tryner på sparkesykkelen så den fyker rett inn i min bil å lager en bulk med lekkskade på 15cm i bilen min. Aner dessverre ikke hvem denne gutten var da han stakk av.  Skulle gutten betalt egentlig? Jeg? Forsikringsselskapet?  Anonymous poster hash: 1d4f4...0ee
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 Skal ikke være bombastisk, men her tror jeg dessverre du har objektivt ansvar. Gikk det bra med gutten? Høres dramatisk ut.  Anonymous poster hash: 50e5a...8c5
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #3 Skrevet 14. juli 2016 Skal ikke være bombastisk, men her tror jeg dessverre du har objektivt ansvar. Gikk det bra med gutten? Høres dramatisk ut.  Anonymous poster hash: 50e5a...8c5 Tror det. Det siste jeg så var at vennene hans lo også løp de avgårde så da gikk det vel ok antar jeg.  Hi   Anonymous poster hash: 1d4f4...0ee
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 Dette må du nok ta på din egen forsikring  Anonymous poster hash: 53181...a5b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 På sparkesykkel er en kjørende som på vanlig sykkel og var han i tenårene er han på grensen til når man er erstatningspliktig for skader. Så i praksis vil jeg tro at dette er en skade han skulle dekket selv, iallfall egenandelen. Men nå har du jo hverken noen penger fra han eller vet hvem han er, så denne må du dekke selv. Ev. forsikringen hvis reprasjoner blir dyrere enn egenandelen.  Men hvorfor stoppet du ikke og snakket med han? Stakk han av burde du snudd og kjørt etter. Uansett burde du hatt personalia hans.  Anonymous poster hash: dc7d4...36b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #6 Skrevet 14. juli 2016 Du burde prøve å finne gutten for å se hvordan det gikk med han og.  Anonymous poster hash: dd6ee...731
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #7 Skrevet 14. juli 2016 Du burde prøve å finne gutten for å se hvordan det gikk med han og.  Anonymous poster hash: dd6ee...731 Hvorfor det, sånn utenom for å stille nysgjerrigheten?  Anonymous poster hash: eb2d7...49e
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #8 Skrevet 14. juli 2016 Ærlig talt jenter. Når en tenåring stikker til skogs, har jeg ingen intensjoner om å løpe etter han for å spørre hvordan det går. Når han løper er han trolig ok, hvis ikke bør han være gammel nok til å oppsøke hjelp selv når han stikker av. Skulle jeg løpt etter han hadde det blitt for navn og nr. Dette var ikke ett lite barn. Synd han datt av men han burde ikke stukket av. Ikke mitt ansvar da han ikke krasjet i meg, var sparkesykkelen jeg krasjet med.  Hi  Anonymous poster hash: 1d4f4...0ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå