Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Jeg er så sur og negativ om dagen at jeg blir kvalm av meg selv! Hva er dette da? Det er som om en grå tordensky (helt ut av det blå) har flyttet inn i kroppen min. Jeg er en knute av piggtråd og gørr. Har dere noen gode råd til meg? Anonymous poster hash: f798a...e0c
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 Jeg er så sur og negativ om dagen at jeg blir kvalm av meg selv! Hva er dette da? Det er som om en grå tordensky (helt ut av det blå) har flyttet inn i kroppen min. Jeg er en knute av piggtråd og gørr. Har dere noen gode råd til meg? Anonymous poster hash: f798a...e0c Bevegelse deg så du blir skikkelig gjennomsliten. Om du løper, går en rask og lang tur, spiller tennis eller bokser er ikke så nøye, men få opp pulsen og hold på i minst en time. Det pleier å utløse hormoner som gir deg en god følelse i kroppen og bedrer humøret betraktelig. Hvis du har ferie kan det også hjelpe å komme seg opp til vanlig tid om morgenen og legge seg til vanlig tid på kvelden, samt å holde på gode matvaner. Anonymous poster hash: faca4...570
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #3 Skrevet 14. juli 2016 Er du over 35 år? Anonymous poster hash: f0732...f88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå