Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Venter mensen på søndag. Lurer på om murring mellom EL og IKM er et nokså "sikkert" graviditetstegn? Anonymous poster hash: bb2fc...316
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 Ja det kan være et graviditetsymptom. Har hatt det begge gangene jeg har vært gravid rundt en uke etter eggløsning. Anonymous poster hash: 6c97d...556
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #3 Skrevet 14. juli 2016 Nå har jeg fått en ekstra smerte i korsryggen også, som jeg ikke pleier å ha før mensen. Spent! Anonymous poster hash: bb2fc...316
Julie (: Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 Nå har jeg fått en ekstra smerte i korsryggen også, som jeg ikke pleier å ha før mensen. Spent! Anonymous poster hash: bb2fc...316 Ikke bli for glad i den ryggvondten... Hadde den også før ikm denne gangen her og den ble straks myyyye verre. Uke 28 nå og det er ganske jævlig.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 Ok, så den ryggsmerten er et graviditetstegn, altså. :-) Det er et slags ganske intenst press eller verking eller en slags slitenhet i ryggen som kommer innenfra. Er faktisk mer bekymret for at jeg også kjenner noe i det ene bekkenleddet, og så har jeg ikke testet positivt enda en gang... Skjønner ingenting hvis jeg ikke er gravid nå... Anonymous poster hash: bb2fc...316
Julie (: Skrevet 14. juli 2016 #6 Skrevet 14. juli 2016 Ok, så den ryggsmerten er et graviditetstegn, altså. :-) Det er et slags ganske intenst press eller verking eller en slags slitenhet i ryggen som kommer innenfra. Er faktisk mer bekymret for at jeg også kjenner noe i det ene bekkenleddet, og så har jeg ikke testet positivt enda en gang... Skjønner ingenting hvis jeg ikke er gravid nå... Anonymous poster hash: bb2fc...316 Samme her. Kjente starten på bekkenløsning før jeg testa positivt.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #7 Skrevet 14. juli 2016 Jeg får det vær måned mellom eggløsning og mensen.. Anonymous poster hash: 791f2...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå