Gå til innhold

Murring i mage/rygg for tiende dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter mensen på søndag. Lurer på om murring mellom EL og IKM er et nokså "sikkert" graviditetstegn?

Anonymous poster hash: bb2fc...316

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan være et graviditetsymptom. Har hatt det begge gangene jeg har vært gravid rundt en uke etter eggløsning.

Anonymous poster hash: 6c97d...556

Skrevet

Nå har jeg fått en ekstra smerte i korsryggen også, som jeg ikke pleier å ha før mensen. Spent!

Skrevet

Nå har jeg fått en ekstra smerte i korsryggen også, som jeg ikke pleier å ha før mensen. Spent!

Ikke bli for glad i den ryggvondten... Hadde den også før ikm denne gangen her og den ble straks myyyye verre. Uke 28 nå og det er ganske jævlig.

Skrevet

Ok, så den ryggsmerten er et graviditetstegn, altså. :-) Det er et slags ganske intenst press eller verking eller en slags slitenhet i ryggen som kommer innenfra. Er faktisk mer bekymret for at jeg også kjenner noe i det ene bekkenleddet, og så har jeg ikke testet positivt enda en gang... Skjønner ingenting hvis jeg ikke er gravid nå...

Skrevet

Ok, så den ryggsmerten er et graviditetstegn, altså. :-) Det er et slags ganske intenst press eller verking eller en slags slitenhet i ryggen som kommer innenfra. Er faktisk mer bekymret for at jeg også kjenner noe i det ene bekkenleddet, og så har jeg ikke testet positivt enda en gang... Skjønner ingenting hvis jeg ikke er gravid nå...

Samme her. Kjente starten på bekkenløsning før jeg testa positivt.
Skrevet

Jeg får det vær måned mellom eggløsning og mensen..

Anonymous poster hash: 791f2...187

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...