Gå til innhold

Gravide, spiser dere bare sunt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ofte litt dårlig samvittighet. Spiser en del godter, dessert, sukkerholdig brus, Pepsi Max, lyst brød. Ikke så flink med frukt og grønt. Huff... Skjerpings siste ukene

Anonymous poster hash: 36006...2da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du spiser variert, gjør det nok ikke så mye.

Men ja, lurt å kutte brus og godis for babyen sin skyld :)

Anonymous poster hash: fc2e2...8a9

Skrevet

Jeg er i første trimester. Sliter med kvalme så spiser ikke akkurat sunt hele tiden. Får i meg litt frukt, ellers går det bare på nudler, saft osv. I går spiste jeg burger fra MC donalds og chips om kvelden.

Jeg drakk kun vann før svangerskap, nå klarer jeg ikke vann i det hele tatt.

Håper andre trimester blir lettere og jeg blir sunnere.

Anonymous poster hash: 83759...d52

Skrevet

Haha nei! Spiser det jeg har lyst på enkelt og gret.

Anonymous poster hash: 97854...0f8

Skrevet

Jeg spyr flere ganger om dagen og blir kvalm av enkelte matvarer så jeg spiser det jeg har lyst på. Akkurat når går det i veldig mye poteter.. Men går på dobbel opp med

vitaminer siden jeg får så lite mat i meg. Og drikker bare farris med kullsyre og appelsin smak

Anonymous poster hash: 3ec00...d69

Skrevet

Jeg spiser veldig sunt og variert, men jeg koser meg med godteri og god mat på lørdager, spiser kake etc i bursdager. Men i hverdagen spiser jeg sunt.

Anonymous poster hash: 1bca4...e36

Skrevet

Når jeg var gravid så holdt jeg bare på taco og cola så var ikke så veldig sunn nei,men gikk ned 10 kg

Skrevet

Drikker lettbrus, ellers bare sunt. Har svangerskapsdiabetes, så må spise sunt og bare grovt.

Anonymous poster hash: 790e4...fd5

Skrevet

Med hyperemesis spiser jeg det jeg får ned og har lyst på. Blir ikke alltid like sunt, nei.

Gjest Elsk0
Skrevet

Spiser akkurat det jeg har lyst på! Sambo klager på hva jeg spiser, med tanke på at en dag vil jeg ikke ha middag, den andre dagen vil jeg ha pizza, tredje dagen spiser jeg kyllingfilet osv. Men stort sett har jeg ikke vært noen middagsmenneske gjennom svangerskapet.

Har prøvd å passe meg for søtsaker midt i uka, men de siste ukene har jeg har jeg gitt blanke f*** i hva jeg spiser. 40+3 i dag!

Skrevet

Når jeg var gravid så holdt jeg bare på taco og cola så var ikke så veldig sunn nei,men gikk ned 10 kg

Den gang DA, hver gang NÅR.

Anonymous poster hash: 2ed8b...130

Skrevet

Spiser stort sett sunt. Mye grønnsaker og frukt, og lite sukker. Kun brus i helgen, sjokolade en dag i uken.

Anonymous poster hash: 4ed21...691
Skrevet

Den gang DA, hver gang NÅR.

Anonymous poster hash: 2ed8b...130

ja da jada

Skrevet

Jeg klarte kun å holde på fløteis og eventyrbrus i nesten 2 trimester. Åt litt potetgull for å få i meg litt salt, etter oppførdring fra jm ;) Hyperemesis, ja....

Anonymous poster hash: 35a08...229

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...