Gå til innhold

... Barnefamilier eier ikke folkeskikk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja barn er barn men skriking og løping i gangen fra klokken 05.30. I dag tidlig.

I går gav løpingen seg nærmere klokken 23.45.

Hvor er foreldrene?

Vi har også barn, vi har faktisk et barn som vil sove litt på natten.

Anonymous poster hash: 093ce...70e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hvor er foreldrene?"

Magic 8-ball says..... ;) Hvordan skal vi kunne vite det? Hvorfor spør du ikke barna samtidig som du ber dem om å dempe seg?

Anonymous poster hash: fac0b...5cb
Skrevet

Noen mennesker eier ikke folkeskikk. Litt drøyt, kanskje, å dømme alle barnefamilier (inklusiv dere selv?) som uoppdragne etter én hendelse med én familie? Mine barn hadde ikke fått lov til å drive på slik, så vennligst ikke sett meg i bås med disse apekattene. Sikker på at det er flere familier på samme hotell som reagerer likt med dere.

Anonymous poster hash: 393dc...d91

Skrevet

Ut fra det du sier eier ikke du folkeskikk heller da.

Anonymous poster hash: ebb1c...90a

Skrevet

Du har rett hi. Men jeg sier en del foreldre med barn på familie eier ikke folkeskikk, sniker ungene sine foran i kø og grabber til seg ting rett foran andre. Det er sant, mange eier ikke folkeskikk. Køsniking kommer de ingen vei med da, jeg er som en dørvakt når ungene mine står i kø i legoland hehe. Til snikebarnas foreldres frustrasjon( aldri hørt noe da, får kun furtene blikk og de får direkte blikk fra meg når de lar ungen sin snike)

Anonymous poster hash: 5cb06...8fb

Skrevet

Du har rett hi. Men jeg sier en del foreldre med barn på familie eier ikke folkeskikk, sniker ungene sine foran i kø og grabber til seg ting rett foran andre. Det er sant, mange eier ikke folkeskikk. Køsniking kommer de ingen vei med da, jeg er som en dørvakt når ungene mine står i kø i legoland hehe. Til snikebarnas foreldres frustrasjon( aldri hørt noe da, får kun furtene blikk og de får direkte blikk fra meg når de lar ungen sin snike)

Anonymous poster hash: 5cb06...8fb

Ikke bare barnefamilier som gjør det, bestemoren min er også en kronisk køsniker. :P Uansett hva hun skal, uansett hvor god tid hun har eller hvor rikelig det er med mat/kake til alle, så SKAL hun av en eller annen grunn først. Eller i alle fall så langt frem som hun klarer å presse seg.

Anonymous poster hash: 8cc13...150

Skrevet

De eide nok ikke folkeskikk før de ble barnefamilie heller ;)

Anonymous poster hash: c3756...2d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...