Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Ja barn er barn men skriking og løping i gangen fra klokken 05.30. I dag tidlig. I går gav løpingen seg nærmere klokken 23.45. Hvor er foreldrene? Vi har også barn, vi har faktisk et barn som vil sove litt på natten. Anonymous poster hash: 093ce...70e
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 "Hvor er foreldrene?" Magic 8-ball says..... Hvordan skal vi kunne vite det? Hvorfor spør du ikke barna samtidig som du ber dem om å dempe seg? Anonymous poster hash: fac0b...5cb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #3 Skrevet 14. juli 2016 Noen mennesker eier ikke folkeskikk. Litt drøyt, kanskje, å dømme alle barnefamilier (inklusiv dere selv?) som uoppdragne etter én hendelse med én familie? Mine barn hadde ikke fått lov til å drive på slik, så vennligst ikke sett meg i bås med disse apekattene. Sikker på at det er flere familier på samme hotell som reagerer likt med dere. Anonymous poster hash: 393dc...d91
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 Ut fra det du sier eier ikke du folkeskikk heller da. Anonymous poster hash: ebb1c...90a
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 Du har rett hi. Men jeg sier en del foreldre med barn på familie eier ikke folkeskikk, sniker ungene sine foran i kø og grabber til seg ting rett foran andre. Det er sant, mange eier ikke folkeskikk. Køsniking kommer de ingen vei med da, jeg er som en dørvakt når ungene mine står i kø i legoland hehe. Til snikebarnas foreldres frustrasjon( aldri hørt noe da, får kun furtene blikk og de får direkte blikk fra meg når de lar ungen sin snike) Anonymous poster hash: 5cb06...8fb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #6 Skrevet 14. juli 2016 Du har rett hi. Men jeg sier en del foreldre med barn på familie eier ikke folkeskikk, sniker ungene sine foran i kø og grabber til seg ting rett foran andre. Det er sant, mange eier ikke folkeskikk. Køsniking kommer de ingen vei med da, jeg er som en dørvakt når ungene mine står i kø i legoland hehe. Til snikebarnas foreldres frustrasjon( aldri hørt noe da, får kun furtene blikk og de får direkte blikk fra meg når de lar ungen sin snike) Anonymous poster hash: 5cb06...8fb Ikke bare barnefamilier som gjør det, bestemoren min er også en kronisk køsniker. Uansett hva hun skal, uansett hvor god tid hun har eller hvor rikelig det er med mat/kake til alle, så SKAL hun av en eller annen grunn først. Eller i alle fall så langt frem som hun klarer å presse seg. Anonymous poster hash: 8cc13...150
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #7 Skrevet 14. juli 2016 De eide nok ikke folkeskikk før de ble barnefamilie heller Anonymous poster hash: c3756...2d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå