Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Jeg har alltid vært veldig tynn. Når jeg ble gravid la jeg på meg hele 25 kg. Etter graviditeten gikk det sakte, men sikkert nedover og da lå jeg en stund rundt 50 kg. Nå er jeg nede i 44-45 kg og jeg HATER det. Jeg spiser og spiser, men ingenting hjelper. Noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre for å få opp og holde vekten? Anonymous poster hash: badea...296
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Hva spiser du på en dag, da? Anonymous poster hash: 9bb36...b81
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Spiser ikke frokost i hverdagene, for da klarer jeg ikke spise, så spiser når jeg kommer på jobb og lunsj. Ved begge disse måltidene spiser jeg fire skiver halvgrovt brød. Middagen varierer, men passer alltid på å lage noe jeg liker, sånn at jeg spiser mest mulig. Kveldsmat er alt fra eggerøre til suppe, salat eller lignende. Anonymous poster hash: badea...296
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 Et par never nøtter hver dag gir mye energi. Og kanskje du kan ha nytte av sånne næringsdrikker fra apoteket? Og du bør vel prlve å få i deg frokost. Hva med smoothie? Med frukt, avocado og litt olje for ekstra kalorier. Anonymous poster hash: eb306...53e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå