Gå til innhold

Overtidskontroll St. Olavs - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40+3 og fått overtidskontroll hos legen på mandag. Hun sa at hvis ingenting har skjedd innen da kontakter dem sykehuset og jeg får time 1 eller 2 dager etter, tirsdag eller onsdag.

Hva skjer på kontrollen på sykehuset? Hva skal til for å evt. bli i gangsatt og hvor mange dager er maks grensa til St. Olavs før igangsetting? :)

Er førstegangs og går og irriterer meg over hvor bra form jeg er i. Skulle gitt mye for å få noen hint på at noe skjer snart.

Takk for svar! :)

Anonymous poster hash: f9c59...3f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på overtidskontroll på St.Olavs. Husker lege tok ultralyd for å estimere fosterets størrelse. Tror jeg veide meg også😭☺️

Anonymous poster hash: 6a005...7b2

Skrevet

Jeg var på overtidskontroll på St.Olavs. Husker lege tok ultralyd for å estimere fosterets størrelse. Tror jeg veide meg også😭☺️

Jeg fikk time for igangsetting ca 4 dager etter dette, men fødselen startet av seg selv bare timer etter kontrollen☺️

Vet ikke om svarer hjalp deg noe😳😄

Lykke til!!!

Skrevet

Er 3 år siden jeg var der, men det var først ctg for å sjekke liv, og så ul for å se på mengde fostervann. Deretter kjente de etter modning, og jeg ble strippet (au!). Fikk dato for igangsetting også. Og så var det vel en prat med legen som vanlig; "hvordan har du det?" Etc

Anonymous poster hash: 4dd6b...3ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...