Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Jeg er 40+3 og fått overtidskontroll hos legen på mandag. Hun sa at hvis ingenting har skjedd innen da kontakter dem sykehuset og jeg får time 1 eller 2 dager etter, tirsdag eller onsdag. Hva skjer på kontrollen på sykehuset? Hva skal til for å evt. bli i gangsatt og hvor mange dager er maks grensa til St. Olavs før igangsetting? Er førstegangs og går og irriterer meg over hvor bra form jeg er i. Skulle gitt mye for å få noen hint på at noe skjer snart. Takk for svar! Anonymous poster hash: f9c59...3f6
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Jeg var på overtidskontroll på St.Olavs. Husker lege tok ultralyd for å estimere fosterets størrelse. Tror jeg veide meg også😭☺️ Anonymous poster hash: 6a005...7b2
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Jeg var på overtidskontroll på St.Olavs. Husker lege tok ultralyd for å estimere fosterets størrelse. Tror jeg veide meg også😭☺️ Anonymous poster hash: 6a005...7b2 Jeg fikk time for igangsetting ca 4 dager etter dette, men fødselen startet av seg selv bare timer etter kontrollen☺️ Vet ikke om svarer hjalp deg noe😳😄 Lykke til!!! Anonymous poster hash: 6a005...7b2
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Er 3 år siden jeg var der, men det var først ctg for å sjekke liv, og så ul for å se på mengde fostervann. Deretter kjente de etter modning, og jeg ble strippet (au!). Fikk dato for igangsetting også. Og så var det vel en prat med legen som vanlig; "hvordan har du det?" Etc Anonymous poster hash: 4dd6b...3ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå