Gå til innhold

kjæreste som hakker på barnet mitt. sårt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han finner ting som Hvordan mat barnet mitt får. Hva barnet drikker. Og søvn vaner.

Barnet er 1.5 år. Ikke begynt i bhg enda. Starter i august. Barnet får enda grøt når barnet ikke har spist brød til frokost. Barnet smaker og spiser noe brød. Men ikke alltid brød frister. Da får Barnet grøt. Kjæresten hakker på at han mener barnet spiser lite. Barnet har aldri spist kjempe mye. Men ligger normalt ang vekt. Når jeg og barnet er hjemme spiser barnet normalt. Når vi er på besøk hos kjæresten så er matlysta mindre. Får samme maten. Men spiser mindre. Dette er det kjæresten ser så derfor hakker han.

Barnet drikker vann. Melk og noen ganger saft til kos.

Pratet med helsesøster for bare 2 uker siden. Hun mente dette ville gå seg til. Barnet smaker på middager og spiser ofte det. Sjelden noe annet.

Jeg hater at folk skal hakke på barnet mitt.

Anonymous poster hash: 0c220...91b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ber du mannen holde kjeft og holder barnet unna han.

Anonymous poster hash: 14027...0bc

Skrevet

Hvorfor er du sammen med en som hakker på barnet ditt? Hvem er viktigst, kjæresten eller barnet?!

Skrevet

Og han her er du sammen med fordi? Tror du det blir bedre når du har en trassig 3 åring? Sur tenåring?

Anonymous poster hash: d9a27...bab

Skrevet

Hvorfor vil du ha denne mannen som stefar til barnet ditt da?

Han kritiserer deg og maten du gir barnet, kritiserer barnet for mengden mat det spiser, er misfornøyd med søvnrutinene til barnet.... Hva får deg til å tro at denne mannen skal bli en ressurs i livet til barnet ditt videre?

Saken er sånn at du kan ikke finne en kjæreste som passer bare deg, du er mamma du og da er faktisk noe av det viktigste at kjæresten passer sammen med barnet. Barnets behov går foran alle andre sine behov, dine og ihvertfall en potensiell kjæreste sine.

Høres ikke ut som dette er mannen du skal satse på....

Anonymous poster hash: 412b6...52c
Skrevet

Enig med de andre, selvsagt. Hvorfor er du sammen med ham? Dessuten, det at barnet har mindre matlyst når dere er hos kjæresten bør vel få noen varselklokker til å ringe?

Anonymous poster hash: 4abcb...3b6

Skrevet

Kutt mannen hvis han ikke kan ta seg sammen. Ungen din skal ikke være en hakkekylling! Ingen mann er verdt mer enn ditt eget barn. Din prioritet er barnet- ikke en kjæreste. Han får ta seg en bolle og holde tyst.

Det med brød kommer mer enn fort nok tenker jeg. Barn går gjennom faser og alt er en tilvenningssak :) bare fortsett å prøve litt forskjellig brød og pålegg så finner du nok noe som barnet liker

Skrevet

Barnet er 1,5år. Og denne hakkingen vil bare bli verre!

KVitt deg med denne idioten så fort som mulig! Dette er ikke en mann du vil ha i livet ditt eller i barnet sitt..

Anonymous poster hash: 95b91...5d6
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en sånn fyr?

Denne stakk litt ekstra hos meg, da jeg har et sånt barn jeg også! 1,5, begynner snart i barnehage, småspist og litt kresen. Heldigvis har jeg en snill og god mann.

Ikke la han hakke på dere, HI!

Anonymous poster hash: 1998d...a8b

Skrevet

Hvis du virkelig syns dette er så sårt som du sier så regner jeg med du vet hva du må gjøre?

Hiv smurfen på dør og gjør det du kan for å beskytte barnet ditt!

Stakkars liten, bare 1,5 år og allerede blir h'n vist at h'n ikke gjør ting "riktig nok" :(

Anonymous poster hash: 22fbf...071

Skrevet

Er det deg som skrev for litt siden at han ble rasende om barnet våknet om natten?

Kom deg unna den mannen før han ødelegger ungen.

Barn merker veldig godt når noen ikke liker de.

Ærlig talt. Det er barnet ditt. Er du så redd for å være alene at du blir sammen med en mann som ikke aksepterer barnet ditt?

Anonymous poster hash: 0f78a...b87

Skrevet

Finn deg en annen mann!

Anonymous poster hash: d0f42...20d

Gjest Antarctica
Skrevet

Du er i feil forhold. Dette er ikke bra for noen, i alle fall ikke for deg og ungen din. Stol på deg selv som mor, og sett foten ned - eller forlat ham.

Skrevet

Uff.... håper for ditt barns skyld du kommer deg unna denne mannen! Er han sjalu på babyen din, liker han ikke barnet ditt, er barnet ditt en irritasjon for han? Nei, fy! Send han ut døra, og finn deg en snill mann som forguder deg og ditt barn heller! 

Skrevet

Det du beskriver er ikke å hakke på barnet, slik jeg leser det. Han kommer med kommentarer om kostholdet til barnet og mener at barnet spiser for lite.

Er han irritabel overfor barnet, kjeler han på barnet fordi han/hun spiser for lite eller er kritikken egentlig rettet mot deg? Eventuelt mer bekymring enn kritikk?

Anonymous poster hash: 85ad4...630

Skrevet

Det du beskriver er ikke å hakke på barnet, slik jeg leser det. Han kommer med kommentarer om kostholdet til barnet og mener at barnet spiser for lite.

Er han irritabel overfor barnet, kjeler han på barnet fordi han/hun spiser for lite eller er kritikken egentlig rettet mot deg? Eventuelt mer bekymring enn kritikk?

Ikke kjeler på barnet, men kjefter.. :)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Han finner ting som Hvordan mat barnet mitt får. Hva barnet drikker. Og søvn vaner.

Barnet er 1.5 år. Ikke begynt i bhg enda. Starter i august. Barnet får enda grøt når barnet ikke har spist brød til frokost. Barnet smaker og spiser noe brød. Men ikke alltid brød frister. Da får Barnet grøt. Kjæresten hakker på at han mener barnet spiser lite. Barnet har aldri spist kjempe mye. Men ligger normalt ang vekt. Når jeg og barnet er hjemme spiser barnet normalt. Når vi er på besøk hos kjæresten så er matlysta mindre. Får samme maten. Men spiser mindre. Dette er det kjæresten ser så derfor hakker han.

Barnet drikker vann. Melk og noen ganger saft til kos.

Pratet med helsesøster for bare 2 uker siden. Hun mente dette ville gå seg til. Barnet smaker på middager og spiser ofte det. Sjelden noe annet.

Jeg hater at folk skal hakke på barnet mitt. Anonymous poster hash: 0c220...91b

Fyren er rett og slett så irritert på ungen din, at munnen hans renner over av kritikk mot ungen. Det er det det er, irritasjon.

Gjest Antarctica
Skrevet

Fyren er rett og slett så irritert på ungen din, at munnen hans renner over av kritikk mot ungen. Det er det det er, irritasjon.

Tror jeg også. Og så er det ikke så mye å "ta" en ettåring for, utover spisevaner osv. Men når trassen slår inn, og andre vanskelige perioder, så får han nok vann på mølla...

Skrevet

Dere er kjærester, dere er i den fasen hvor dere skal være mest positive til hverandre, mest tilpasningsdyktige, mest diplomatiske, mest opptatt av å gjøre et godt inntrykk.

Så du kan være helt sikker på én ting, Hi.... dette blir ikke bedre, det vil heller bli verre og verre.

Hvorfor er du sammen med en mann som takler så dårlig at du har barn fra før og ikke takler barnet ditt?

Anonymous poster hash: 263fb...a2c
  • 1 år senere...
Skrevet

Er disse to fortsatt sammen, tro? 

Anonymkode: aaa65...58e

Skrevet

Gah! Kan du slutte med det det? Er blir stadig "bomtur" når sånne som deg kommenterer flere år gamle " døde" innlegg!

Anonymkode: 7038f...a88

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gah! Kan du slutte med det det? Er blir stadig "bomtur" når sånne som deg kommenterer flere år gamle " døde" innlegg!

Kan du ikke bare overse? Det er lov å svare på gamle tråder. Dessuten svarte du 11 timer etter at tråden ble dratt frem.

Anonymkode: f97c5...744

Skrevet

blei også nyskjerrig.. er hi sammen med denne mannen enda tro?

Anonymkode: dc59d...2a9

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke bare overse? Det er lov å svare på gamle tråder. Dessuten svarte du 11 timer etter at tråden ble dratt frem.

11 timer er jo nesten det samme som 2.5 år ja.  KJEMPEPOENG!!

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

11 timer er jo nesten det samme som 2.5 år ja.  KJEMPEPOENG!!

Det kan hende at tråden hadde forsvunnet om du ikke hadde svart. Ser du ikke det? Dessuten kan du ikke diktere hvilke tråder andre skal svare i. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...