Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Har en del kristne menn i omgangskretsen (typ giftet seg veldig ung, aktiv i menigheten), og de flørter helt vanvittig. Blir helt forstyrret av det, og tenker bare: "Hva sier Gud nå??" Er det like mye utroskap blandt kristne? Eller er det en slags akseptert sjargong? Fullstendig klar over at verden er skitten og bedriten, men har alltid sett på disse som litt renere enn oss vanlige dødelige. Anonymous poster hash: 8c86c...3d8
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Hyklere finnes i alle religioner Anonymous poster hash: 84de5...4c7
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Har en del kristne menn i omgangskretsen (typ giftet seg veldig ung, aktiv i menigheten), og de flørter helt vanvittig. Blir helt forstyrret av det, og tenker bare: "Hva sier Gud nå??" Er det like mye utroskap blandt kristne? Eller er det en slags akseptert sjargong? Fullstendig klar over at verden er skitten og bedriten, men har alltid sett på disse som litt renere enn oss vanlige dødelige. Anonymous poster hash: 8c86c...3d8 Vi er ikke bedre/"renere" enn andre mennesker. Jeg håper at de fleste av oss setter bremsene på når vi møter fristelser. Jeg vet ikke om noen som har vært utro, men det har vært skilsmisser. Litt flørt må være lov, så lenge det er innenfor "sømmelighetens grenser", som for meg vil si at det er lov med komplimenter ol, men ikke noe fysisk. Anonymous poster hash: adce1...066
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Religion sikrer ikke god oppførsel..det tror jeg historien har vist gang på gang.. Når det er sagt. Noen av disse "gladkristne" har en væremåte som kan mistolkes som flørting uten at det er dét. Anonymous poster hash: 8a60c...9c3
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 Religion sikrer ikke god oppførsel..det tror jeg historien har vist gang på gang.. Når det er sagt. Noen av disse "gladkristne" har en væremåte som kan mistolkes som flørting uten at det er dét. Anonymous poster hash: 8a60c...9c3 Denne væremåten jeg sikter til. Forvirrer meg veldig! Hva er greia med det? I alle andre settinger hadde feks "kanskje bare jeg og du skulle funnet på noe senere?" blink, blink, blitt oppfattet som flørt. Men disse er bare.... glade? Hi Anonymous poster hash: 8c86c...3d8
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #6 Skrevet 13. juli 2016 Denne væremåten jeg sikter til. Forvirrer meg veldig! Hva er greia med det? I alle andre settinger hadde feks "kanskje bare jeg og du skulle funnet på noe senere?" blink, blink, blitt oppfattet som flørt. Men disse er bare.... glade? Hi Anonymous poster hash: 8c86c...3d8 Kanskje det var flørt? Vanskelig å si... Anonymous poster hash: 8a60c...9c3
Gjest Antarctica Skrevet 13. juli 2016 #7 Skrevet 13. juli 2016 Det var nok flørt. Men hvis de er veldig ihuga i kyskheten sin, så kanskje du ikke ville ha hatt noe å hente der likevel. Bare lurepus?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #8 Skrevet 14. juli 2016 Opplever det samme. Opplever mange som sleske og kåte. Anonymous poster hash: d1759...8c5
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #9 Skrevet 14. juli 2016 Jobbet med en sånn en.. Drev menighetsarbeid på fritiden og var veldig kristen.. På julebord var han alltid ekkel, innpåslitende, og angiveli flere ganger.. (Utrolig nok, for han var så ekkel..)Fulleste på festen, vanligvis. Anonymous poster hash: 3de35...912
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #10 Skrevet 14. juli 2016 Jeg tror ikke på gud og er ikke religiøs. Jeg kjenner noen få ordentlige menn som er kristne. De er pinsevenner og er i mannen min sin familie (han er ikke kristen selv, men kommer fra en familie der de fleste er det). Men bortsett fra det synes jeg de fleste bra mennene ikke er religiøse, men snarere ateister/ikke-religiøse. Kan ha sammenheng med at jeg bor i Oslo. Noen av de mest sleske og flørtende menneskene jeg har truffet har vært muslimer eller kristne. Jeg jobbet tidligere i en privat bedrift som gikk konkurs. Eieren var aktiv kristen fra Stavanger. Han var en tvers gjennom psykopat! Han sikra seg så han fikk masse penger, mens vi som jobbet der ikke fikk utbetalt lønna vår. Konkursen hadde han visst om lenge, det var planlagt fra hans side. Vi visste ingenting. Han var så klassisk psykopat, ingen empati men alltid veldig smilende og falskt hyggelig. Han har 5-6 unger og er superkristen. Traff kona på bibelskole. Anonymous poster hash: 13e91...218
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #11 Skrevet 14. juli 2016 Det var nok flørt. Men hvis de er veldig ihuga i kyskheten sin, så kanskje du ikke ville ha hatt noe å hente der likevel. Bare lurepus? Mulig Men altså, denne fyren er gift og har to barn.... Så det er ikke aktuelt uansett. Synes bare det er veldig merkelige signaler.... Hi Anonymous poster hash: 8c86c...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå