Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Når jeg fikk mindre i årslønn enn det står i kontrakten, hvem kontakter jeg da? Lønningskontoret eller min leder? (Hun har ferie nå...:/) Jobber i kommunen... Anonymous poster hash: 84abd...8a9
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Hadde først snakket med lønningskontoret. Når det skjedde meg hadde de punsjet feil, og rettet det opp med en gang. Fikk tilbake det jeg hadde fått for lite ved neste lønnskjøring. Dersom de ikke finner noe galt i systemet sitt tar du det med leder Anonymous poster hash: 0b0e5...57b
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Årslønn eller månedslønn? Fikk du mindre lønn i 2015 enn du skulle hatt, eller har du fått mindre hittil å år enn du skulle hatt? Ville hørt med lederen om jeg var deg, om det er årslønnen som er feil kan det hende du tenker feil i forhold til feriepenger, greit å rydde evt misforståelser om hvordan man regner ut årslønn først. Har du bare fått feil månedslønn ville jeg ringt lønningskontoret. Anonymous poster hash: 19837...09c
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Lønningskontoret eller personalkontoret Anonymous poster hash: eb18c...297
Optatium Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 Her skal alt slikt gå gjennom lederen pp hver arbeidsplass, men er den i ferie hadde jeg nok prøvd meg på lønningskontoret. Jobber også i kommune👍🏼
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #6 Skrevet 13. juli 2016 Her skal alt slikt gå gjennom lederen pp hver arbeidsplass, men er den i ferie hadde jeg nok prøvd meg på lønningskontoret. Jobber også i kommune Det er nok litt ulikt fra kommune til kommune. I min kommune, der jeg er ansatt, må vi ta det direkte med lønn eller personal. Leder har ingenting med lønn og utregning av lønn å gjøre. Anonymous poster hash: eb18c...297
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå