Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 ... type utro, masse sinne, behandla deg dårlig, dårlig økonomisk oppgjør etc Men likevel greier å ha en ok tone med han framfor barna? Gjør dere noe sammen med ex og barna uten at det er altfor kjedelig stemning... Anonymous poster hash: d17a0...032
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Ja. Prøver å være høffelig ovenfor han for barnas skyld. Selvom han har gjort og sikkert kommer til å gjøre mer dritt. Vet aldri hvor jeg har han så det koster å være hyggelig å late som ingenting. Men finne på noe sammen med han gjør jeg ikke. Det blir kun avslutninger med skole og bhg. Og til nød noen timer på 17. Mai. Anonymous poster hash: 97916...481
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Å da er du flink! Vi gjør ingenting sammen. Prøver å være høflig ved henting/bringing. Trenger litt motivasjon! Hva med kommunikasjonen dere imellom uten at barna er der? Er den god? Anonymous poster hash: d17a0...032
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Å da er du flink! Vi gjør ingenting sammen. Prøver å være høflig ved henting/bringing. Trenger litt motivasjon! Hva med kommunikasjonen dere imellom uten at barna er der? Er den god? Anonymous poster hash: d17a0...032 Det har som sagt kostet mye. Og jeg går i stadig angst for hva han kan finne på. Så jeg har faktisk måtte begrense litt hvor mye venner vi kan være. Har måtte blitt ganske sterk for å takle det. Det merker han og det hjelper en del. Har vært ganske klar på at vi samarbeider kun om barna og ikke noe annet. Slipper han heller ikke inn til meg lenger. Den kontakten vi har utenom er nesten kun på mld. De har med det praktiske om barnet. Ringer jeg så er jeg høffelig og sier det jeg skal si og så avslutter når ting er oppklart. Tok meg lang tid å komme dit. Har prøvd både å unngå han og å være venner. En mellomting fungerer supert 😊 Anonymous poster hash: 97916...481
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 Og kommunikasjonen mellom oss har vel vært litt forskjellig. Kommer ann på humøret hans. Men å holde litt avstand og også være høffelig er noe jeg anbefaler deg. Anonymous poster hash: 97916...481
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #6 Skrevet 13. juli 2016 ... type utro, masse sinne, behandla deg dårlig, dårlig økonomisk oppgjør etc Men likevel greier å ha en ok tone med han framfor barna? Gjør dere noe sammen med ex og barna uten at det er altfor kjedelig stemning... Anonymous poster hash: d17a0...032 Jeg holder en god tone og er hyggelig, og har et godt samarbeid med ham (er ikke bitter). Men vi gjør ikke ting sammen. Der går grensen. Anonymous poster hash: ea5c9...551
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå