Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Venter spent på etterbetaling, NAV har gjort vedtak og jeg skal få etterbetalt AAP, må jeg vente lenge ? vet ikke hva som er vanlig.. Anonymous poster hash: 283c7...a84
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Etterbetaling på aap pleier å gå rimelig raskt👍🏻hvis det er ny innvilget aap og etterbetaling fra søknadsdato så forutsetter d i mange tilfeller at veileder på NAV fyller ut de meldekortene frem til dagens dato👍🏻 Anonymous poster hash: 55a3a...c7c
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Jeg fikk etter neste meldekort var sendt inn. Anonymous poster hash: 9daa7...916
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Etterbetaling på aap pleier å gå rimelig raskt👍🏻hvis det er ny innvilget aap og etterbetaling fra søknadsdato så forutsetter d i mange tilfeller at veileder på NAV fyller ut de meldekortene frem til dagens dato👍🏻 Anonymous poster hash: 55a3a...c7c Om man er sykemeldt frem til man får AAP så sender man jo allerde inn meldekort selv og de fleste går vel rett fra sykemelding til AAP. Anonymous poster hash: 9daa7...916
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 De fleste går fra sykepenger til aap ja,men det er et fåtall av de som går fra sykepenger til aap som allerede sender meldekort.En må ikke sende meldekort som sykemeldt. Anonymous poster hash: 55a3a...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå