Gå til innhold

Får bare ikke mer melk! Gå over til nan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby 4 mnd. Har prøvd alle råd for å øke. Bør jeg like gjerne bare gi opp og gå over til nan? Hun må jo ha mat og bli mett!

Anonymous poster hash: cf6dd...f69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På helsestasjonen får man vel det rådet å begynne med fast føde ved 4 mnd hvis vektoppgang ikke er tilstrekkelig med fullamming.

Og hvis du fortsatt har melk så ammer du det du kan, evt så gir du litt mme( ikke være Nan) som tilskudd.til fast føde

Anonymous poster hash: 2abcb...779
Skrevet (endret)

Vi begynte med fast føde da Herr Sønn var fire mnd. Han fikk rismelgrøt fra Holle (kjøpt i helsekosten) og most avocado i starter, most potet, søtpotet o.l.

Jeg mistet melken da han var 3-4mnd. og begynte da med flaskemat (Hipp). Hadde delammet hele veien. Det fungerte kjempefint: fornøyd gutt, fornøyde foreldre og fornøyd helsesøster :)

Min mormor, tidl.barnepleierske og sjef for ammepolitiet, sa også at det var helt greit.

Ingen skam i å kaste inn håndklet.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Kan jeg spørre hva du har forsøkt for å øke? Jeg har mange tips dersom du vil ha :) 

Skrevet

Kan hende det er økeperiode? Du har kommet sålangt med fullamming,kjempebra! Du kan innføre fast føde eller så se om det er økeperiode for da vil det gå over etter noen dager bare legg barnet til ofte. Såvidt jeg husker vokste mine rundt 4 måneder.

Anonymous poster hash: a8f81...e1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...