Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Min kan slå lett på meg eller sparke til noe om han ikle får viljen.... Han kan også si ting som "få det eller så hiver jeg fjernkontrollen i gulvet" 😱 Er dette normal oppførsel? Anonymous poster hash: 64739...1b8
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Ja. Da sier du at det ikke er lov å si og overser han litt. Ikke mist hodet eller bli sint. Bare vær rolig og tydelig. Anonymous poster hash: e0a72...2cd
klg,2 boys now:) Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Synes han begynner å bli stor for å slå.ikke enig i at den typen oppførsel skal overses.ville gitt en klar og tydelig beskjed om at den adferden ikke er greit.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Nei aldri slike trusler. Truet med å flytte til bestemor en gang hun ikke fikk is til kveldsmat. Bestemor var her og håndterte det supert. Hun sa at hos henne måtte alle spise grønnsaker til kveldsmat hvis de bodde der, og så fikk hun tilbud om å pakke kofferten og bli med. Da ville hun ikke det. Anonymous poster hash: 4ff1c...3c2
zrah Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 Nei, men truer med at vi ikke får komme i bursdagen, eller at hun flytter ut... Av og til bruker hun å si: vil du at jeg skal slutte? (Å mase om noe) Ja da må jeg få xxx (is, leke)... Bruker bare å svare nei når du hub spør om hun skal slutte😛
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #6 Skrevet 13. juli 2016 Vår gjorde det, men fikk klar beskjed hver gang om at det ikke var lov. Spurte om hun syntes det var greit å bli slått. Hun er for øvrig ellers ei rolig og snill jente, det var bare en periode. Anonymous poster hash: 55d56...a91
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #7 Skrevet 13. juli 2016 Min akkuratt fylte 5 åring kan slå og sparke når hun blir ekstra frustrert. Men sier da kraftig i fra at sånn gjør man ikke. Hun kan og true med at hun vil til pappaen og ikke vil være hos meg mer. Men vet det ikke stikker så veldig dypt. Anonymous poster hash: 38625...dd4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #8 Skrevet 13. juli 2016 Min 4-åring "truer" oss med at vi ikke får være venner med ham mer hvis han ikke får det som han vil. Han slår ikke oss (utenom lekeslåssing ol), men kan slå i bordet/gulvet dersom han blir veldig frustrert. Anonymous poster hash: 118bd...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå