Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Gutten min på 7 år har hatt to svarte kul/hudormer på penisen en stund nå. Så vidt jeg vet har de eksistert i ca 2 uker. Gutten har aldri klagd på dem. Vi har også spurt han flere ganger om de plager han på noen som helst måte, og det synes han ikke de gjør i det hele tatt. I og med at vi var på ferie den tiden vi oppdaget dem så har vi ikke helt tatt ordentlig nær titt på dem. Men så igår mens jeg var på jobb har mannen tatt å sett på dem. Og han han presset 3 små og en stor en som var på ca 2-3 mm lang. De er svarte og har noe hvitt rundt. Har aldri sett eller hørt om noe sånt og mannen vet heller ikke hva det er. Minner mer på de hudormer man får i nesen, bare mye større. Har prøvd å google rundt, men ingen svar å få. Det er heller ingen talgkjertler som de fleste tolker det. Har fått time hos fastlegen imorgen, men klarer ikke vente. Noen som kjenner til dette problemet? Jeg er veldig bekymret. Desperat etter svar. Takk på forhånd!!!!! Anonymous poster hash: 44ea9...bc4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Ingen som vet hva det kan være? HI Anonymous poster hash: 44ea9...bc4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Ring legekontoret. Bedre å få sjekk der av en lege som kan se på det. Anonymous poster hash: 1008d...508
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Takk for svar. Jeg har fått til en akutt time idag om et par timer. Anonymous poster hash: 44ea9...bc4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 Høres ut som helt vanlige hudormer. Ikke unormalt. Spesielt å få hastetime pga det. Anonymous poster hash: 94c3f...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå