Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Noen som har efaring? Jeg venter mitt tredje barn og utviklet etter mitt andre barn gaske kraftig angst, etter å ha blitt alvorlig sykdom. Angsten går basically ut på at jeg er redd for å dø :-) Nå som jeg er gravid er jeg totalt utmattet, har kastet opp så blodspruten har stått og har vært i så særdlees dårlig form at det minner meg om den alvorlige sykdommen. Dermed har angsten kommet opp, og jeg tenker nesten daglig at jeg ikke tåler dette her, og at jeg kan daue når som helst. Kjenner på alle symptomer og leter etter feil. Har snakket med jordmor og lege, og de synes det er ok at jeg er mer påpasselig med å "kjenne etter", siden jeg tross alt har en fortid med å væe mye syk. Men jeg ønsker ikke å fokusere så mye på det som jeg gjør. Har tidligere gått til psykolog for å få bukt med angsten, men det har ikke hjulpet nevneverdig, siden angsten jo, som psykologen sa, i bunn og grunn har vært reell (jeg kunne faktisk dø...) Men for så å ha utviklet seg til å blir kraftigere enn nødvendig. Ingen av teknikkene jeg har prøvd å bli lært opp i, har funket. Angsten kommer og går litt, skjer det noe, at noen blir syke rundt meg f eks, så kommer den tilbake. Er det noen som kjenner seg igjen? Hadde vært kjempehyggelig å treffe noen med samme erfaring, som kansje i samme situasjon. Samme hva slags angst, egentlig. :-) Anonymous poster hash: f0f8c...18c
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Noen som har efaring? Jeg venter mitt tredje barn og utviklet etter mitt andre barn gaske kraftig angst, etter å ha blitt alvorlig sykdom. Angsten går basically ut på at jeg er redd for å dø :-) Nå som jeg er gravid er jeg totalt utmattet, har kastet opp så blodspruten har stått og har vært i så særdlees dårlig form at det minner meg om den alvorlige sykdommen. Dermed har angsten kommet opp, og jeg tenker nesten daglig at jeg ikke tåler dette her, og at jeg kan daue når som helst. Kjenner på alle symptomer og leter etter feil. Har snakket med jordmor og lege, og de synes det er ok at jeg er mer påpasselig med å "kjenne etter", siden jeg tross alt har en fortid med å væe mye syk. Men jeg ønsker ikke å fokusere så mye på det som jeg gjør. Har tidligere gått til psykolog for å få bukt med angsten, men det har ikke hjulpet nevneverdig, siden angsten jo, som psykologen sa, i bunn og grunn har vært reell (jeg kunne faktisk dø...) Men for så å ha utviklet seg til å blir kraftigere enn nødvendig. Ingen av teknikkene jeg har prøvd å bli lært opp i, har funket. Angsten kommer og går litt, skjer det noe, at noen blir syke rundt meg f eks, så kommer den tilbake. Er det noen som kjenner seg igjen? Hadde vært kjempehyggelig å treffe noen med samme erfaring, som kansje i samme situasjon. Samme hva slags angst, egentlig. :-) Anonymous poster hash: f0f8c...18c ( mye skrrivefeil her, beklager, er litt sent :-) Anonymous poster hash: f0f8c...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå