Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Mannen kommer sent hjem og i min kjedsomhet har jeg raidet skapet. Spist noen kjeks, litt ostepoprester og en sjokoladebit. Vært flink siden mai og nå sprakk jeg. Sur på meg selv. Støøøøønn. Anonymous poster hash: 574a1...a3f
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Det hørtes ikke ut som de store mengdene. Chill out. Slankingen din er nok ikke ødelagt. Anonymous poster hash: fb5f9...0e9
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 Mannen kommer sent hjem og i min kjedsomhet har jeg raidet skapet. Spist noen kjeks, litt ostepoprester og en sjokoladebit. Vært flink siden mai og nå sprakk jeg. Sur på meg selv. Støøøøønn. Anonymous poster hash: 574a1...a3f En sprekk en gang i blant er ikke så farlig - det er menneskelig! Det viktigste er å passe på at sprekken ikke blir normen! Jeg slanker meg og har lagt opp til sprekker med jevne mellomrom! 👍 Funker som bare rakker'n!! Anonymous poster hash: 9b097...773
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå