Gå til innhold

Skal ut og reise langt imorgen tidlig..bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med 3 barn, hvor minsta er 20 mnd. Og idag når jeg kom hjem fra shopping, så begynte jeg å føle meg fwber dårlig, vondt i hele kroppen og plutselig fikk jeg sår hals. Tror ikke jeg har noe særlig feber, men jeg føler meg helt bomba om kroppstemperaturen min øker en halv grad. Kaster inn på paracet og te.. men hva mer? Ikke aktuelt å droppe turen. Dette er årets happening for alle mann, og jeg har tenkt å lide meg gjennom alt..samme hva!Deres beste tips mot halsinfeksjon/influensa mottas med stor takk :-)

Nb: turen det er snakk om er bil tur..type 15 timer 😂😅

Anonymous poster hash: 44745...716

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Influensa er det nok ikke, men det går mye halsvirus for tiden.

Prøv å drikk varmt vann (ikke så varmt som kaffe) med sitron og honning. Det er bra for halsen :) dette redder meg hvis jeg er sår i halsen før en konsert :)

Anonymous poster hash: 8a224...7e1

Skrevet

Influensa er det nok ikke, men det går mye halsvirus for tiden.

Prøv å drikk varmt vann (ikke så varmt som kaffe) med sitron og honning. Det er bra for halsen :) dette redder meg hvis jeg er sår i halsen før en konsert :)

Takk skal du ha for svar :-) ja regner med at det er en type infeksjon..spesielt når hele familien har hatt det for en liten stund siden (utenom meg da selvsagt 😂😂). Mere te med sitron og honning skal drikkes 💪 ha en fin kveld videre :-)

Skrevet

Takk skal du ha for svar :-) ja regner med at det er en type infeksjon..spesielt når hele familien har hatt det for en liten stund siden (utenom meg da selvsagt 😂😂). Mere te med sitron og honning skal drikkes 💪 ha en fin kveld videre :-)

Du trenger ikke ha tepose i, bare vann med noen sitronskiver og et par skjeer med honning ;)

Det gjør underverker :)

Ha en fin kveld videre, du også!

God bedring og god tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...