Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Starter tråden med å si at jeg ikke har interesse å vite om du er for eller imot dette. Vi har tatt vurdering av vår situasjon å er ikke avhengig av dine meninger om den. Ønsker kun svar på det jeg lurer på. Klokka heter barneklokke med gps. Vi har fått lagt til tlfnr men sliter med å få gps'n til å virke. Noen som har fått dette til eller sliter med det samme? http://smartevarer.no/produkt/barneklokke-med-gps-og-toveiskommunikasjon/?gclid=CPOErYex7s0CFYTacgodqPQN9Q Er denne klokka Anonymous poster hash: 9dd87...5ba
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Har en litt annen type, men fikk ikke gps signal i starten. Etter mye om og men fikk jeg fra kundeservice en tekst jeg skulle sende som sms til klokka fra mobilen for å resette den. Da funka den. Anonymous poster hash: 8b295...262
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 Er det mulig å sende mld til klokka? Må man ha mobilabonnement? Anonymous poster hash: 7499b...574
Mamma_til_2 Skrevet 12. juli 2016 #4 Skrevet 12. juli 2016 Har sett på noe lignende bare at den kan man sende sms til i tillegg til og ringe. Har troen på at dette er fint for små barn som ikke trenger tlf.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 Er det mulig å sende mld til klokka? Må man ha mobilabonnement? Anonymous poster hash: 7499b...574 Ja man setter et sim kort i klokka. Den vi har kan ikke lese eller sende meldinger, men man kan sende sms med kommandoer til den. Den kan ringe til to nummer som vi registrerer i appen, og så kan vi legge inn 5 ekstra nummer som kan ringe til klokka. Anonymous poster hash: 8b295...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå