Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Det er snart gått 6 uker siden forrige mens nå. Jeg Har ikke testet enda, men leser i vedlegget at masse bakterier i urinen kan gi falskt positivt resultat. Jeg tror jeg nemlig også har en UVI (har det nesten kronisk). Gikk på AB for 1-2 uker siden, men kjenner forstått symptomer. Hvis jeg fortsatt har UVI, hvordan kan jeg da vite om jeg er gravid nå? Må jeg vente til jeg er ferdig med en ny kur? Anonymous poster hash: b0ae6...826
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Blodprøve hos legen? Anonymous poster hash: ac5a4...293
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 Viktig å få bukt med UVI dersom man er gravid. Ta deg en tur til legen. Anonymous poster hash: 91367...858
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Da var det utslag på både urinstixen og HCG. Får visst bestille en legetime senere i dag. Må man forresten vente i 5 min før man leser av? Den var veldig tydelig veldig fort, men fikk ikke ventet til det var gått 5 min. Når jeg sjekket senere (innen 30 min) så så den heller negativ ut. Anonymous poster hash: b0ae6...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå