Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ørner er ville fugler.

Får de muligheten, er sultne eller føler seg truet så vil instinktene kicke inn

Gjest Antarctica
Skrevet

Ørner er ville fugler.

Får de muligheten, er sultne eller føler seg truet så vil instinktene kicke inn

Nei nei nei, ørna tek' kje unga!!!!

Skrevet

En fugl i fangenskap på den andre siden av kloden klarte ikke å fly avgårde med et barn. Hva så? Jeg ble angrepet av en musikker en gang. Den fikk heller ikke gjort noen skade. Vi trenger ikke å gå rundt å være redde for angrep av hverken fugler eller mus selv om det finnes en teoretisk mulighet for at de vil forsøke å angripe mennesker.

Anonymous poster hash: d31d0...556

Skrevet

En fugl i fangenskap på den andre siden av kloden klarte ikke å fly avgårde med et barn. Hva så? Jeg ble angrepet av en musikker en gang. Den fikk heller ikke gjort noen skade. Vi trenger ikke å gå rundt å være redde for angrep av hverken fugler eller mus selv om det finnes en teoretisk mulighet for at de vil forsøke å angripe mennesker.

Jeg ble angrepet av en mus, ikke en musikker (jeg har blitt angrepet av en musikker også, men det er en annen historie)

Skrevet

Jeg ble angrepet av en mus, ikke en musikker (jeg har blitt angrepet av en musikker også, men det er en annen historie)

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg vil gjerne høre om musikeren som angrep!

Fikk du en trommestikke i øyet, eller skjøt han med fiolinbue?!

Skrevet

Jeg vil gjerne høre om musikeren som angrep!

Fikk du en trommestikke i øyet, eller skjøt han med fiolinbue?!

Det var en kjent pianist som kastet en kasse blomkål etter meg fordi han syntes jeg forstyrret konserten hans. Mange år siden.

Gjest Antarctica
Skrevet

Det var en kjent pianist som kastet en kasse blomkål etter meg fordi han syntes jeg forstyrret konserten hans. Mange år siden.

Hvor fikk han blomkålen fra?!?!

Og hva var det du gjorde? Ikke si at du sang med?

Skrevet

Hvor fikk han blomkålen fra?!?!

Og hva var det du gjorde? Ikke si at du sang med?

Utendørskonsert på et torg. Jeg leverte grønnsaker som skulle selges senere. Isoporkasser som gnisser og lagde en lyd han ikke syntes passet til musikken. Jeg ville ikke vente til konserten var slutt med å gjøre jobben min.

Gjest Antarctica
Skrevet

Utendørskonsert på et torg. Jeg leverte grønnsaker som skulle selges senere. Isoporkasser som gnisser og lagde en lyd han ikke syntes passet til musikken. Jeg ville ikke vente til konserten var slutt med å gjøre jobben min.

Himmel. For et scenario!

Skrevet

😂😂😂😂😂😂😂 Jeg ler meg fullstendig skakk!

Skrevet

Hahaha 😂😂 det er faktisk noe av det vittigste jeg har lest 😂😂👏🏻👏🏻 fantastisk😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...