Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Begynner på jobb på mandag. Kjenner jeg gruer meg til å begynne på jobb igjen. Var innom i dag, og da var det flere som gledet seg til helgen, for da går de på ferie. Kjenner det er så utrolig tungt å begynne igjen, spesielt når flere begynner på ferien på samme tid. Jeg har jo hatt min ferie, men likevel. Kjenner jeg ble litt deppa av hele jobbesøket, og angrer på at jeg stakk innom. Flere som sliter med å komme i gang igjen etter ferien? Anonymous poster hash: d7aa8...248
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Tja, skulle begynt i går men ble syk og begynner derfor ikke før i morgen. Det er litt kjipt å ha ferie så tidlig. Særlig her som vi ikke har hatt sommer enda.... Kvier meg ikke for selve jobben, men føler at jeg jobber alt for mye og at jobben suger energi ut av meg. Jobber 100% innen helse og har tre barn. I dag hadde jeg og mannen en krangel der det kom fram at jeg gjør for lite husarbeid etter hans mening. Det såret, for han traff et ømt punkt. Jeg syns jeg står på, men ser jo at jeg har lite energi i perioder og det blir ikke noe bedre nå når jeg begynner i jobb igjen. Ingen fridager heller på denne siden av jul. Bah.... Konkluderer likevel med at jeg gleder meg litt til å gå på jobb igjen da situasjonen mellom meg og mannen begynner å tilspisse seg når vi bare går oppi hverandre. Anonymous poster hash: ac8e8...bb8
geitemarken Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 Hadde det slik før med tidlig ferier og hatet derfor tidlig ferie. Gjorde alt for å slippe nærmest. Men så ble vi pålagt å ha annenhver tidlig og sen ferie. Fant ut at jeg måtte snu tankegangen min ellers fikk jeg tøffe år fremover. Derfor begynte jeg å tenke at ved tidlig ferie så er jeg faktisk hjemme (ofte reiser vi bort i ferien) den beste tiden av året, og når jeg er ferdi på jobb kan jeg utnytte det. Dette har gjort at jeg elsker tidlig ferie like mye som sen ☺ Dessuten er arbeidspresset mye høyere for de som har sen ferie. Ting har ofte roet seg når tidligpuljen begynner på jobb. Klart de gleder seg til ferie. Er jo kjempe lenge å gå å vente. Ta med deg litt is, lag litt punsj til lunsjen, ta en fredagspils med de på jobben så blir det gøyere på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå