Gå til innhold

Kjæreste og venninner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere reagert hvis kjæresten deres sendte meldinger til jentevenner og sa at han var glad i dem og savnet dem? Hvis han har besøk av venninner? Gir dem gaver? Koser med dem? Har dem på overnatting? Sender hjerter og kyss?

Anonymous poster hash: 0d3c1...a72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei med stor N.

Anonymous poster hash: 0d8eb...682

Skrevet

Hadde ikke reagert om han var glad i dem og savnet dem, heller ikke på besøk og gaver. Jeg har alltid hatt guttevenner og kan si at jeg er glad i dem, men ikke som med mannen der jeg sier det mange ganger i uken. 

Kos hadde jeg reagert på... og overnatting med mindre noen ikke kom seg hjem av fyldig grunn. 

Anonymous poster hash: 1082d...a02
Skrevet

Ja det hadde jeg faktisk gjort.

Anonymous poster hash: 1016b...18a

Skrevet

Jeg og min beste kompis er sånn.

Vi har vært bestiser i over 20 år,og alltid hatt ett nært forhold.

Før jeg fikk mann og barn sov vi ofte sammen også uten at det noen gang har vært noe seksuelt inne i bildet.

Det hender fremdeles at han og kjærsten overnatter her etter sene kvelder. Selv om di bor rett borti gata :)

Så jeg hadde ikke reagert om min mann hadde en lignende venninne, så sant jeg også var en del av det 😊

Anonymous poster hash: e7103...387

Skrevet

Hadde ikke likt om han sendte hjerter og kyss ( og trodde dette sluttet etter fjortiss-fasen?) til venninner, har dem på overnatting og koser med dem. Og hva innebærer kosing?

Anonymous poster hash: a227a...39d

Skrevet

Nei med stor N.

Hadde reagert mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...