Gå til innhold

Aleneforeldre....får jeg låne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 32000 utbetalt i mnd etter skatt. Inkludert barnetrygd (får ikke bidrag).

Har 1million i egenkapital. Ingen andre lån.

2 barn på barneskolen.

Tror dere jeg får lån i banken?

Anonymous poster hash: 9bf53...5e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg rimelig sikker på :)

Anonymous poster hash: 87c9f...3ab
Skrevet

Med en årsinntekt på 460000kr og 2 barn (5 og 11 år), så ba jeg om et tilbud fra en av storbankene når forholdet mitt røk.

Jeg eiet da allerede huset og hadde lån på 1,6 i annen bank, samt en verdivurdering på 4,7 på huset. Jeg spurte da også om å få økt lånet til 2 mill.

Tilbudet jeg fikk var på 1,7 med beskjed om at det var det banken ansåg som forsvarlig for mitt vedkommende.

Dette er no en helt annen situasjon en din. Men, det jeg vil frem til er at bankene gir lån også til eneforsørgere. I tillegg stiller du sterkt med 1 mill i egenkapital...

Anonymous poster hash: 8afe2...259

Skrevet

Takk for svar. Flere som kan si om de har fått lån eller ikke, med ca samme utgangspunkt som meg?😊

Skrevet

Ja fått lån jeg :)

Skrevet

Har ca samme inntekt. To barn og hadde 400 000 i ek. Fått lån ja. Spørs jo bare hvor mye du ønsker å låne da... Jeg lånte 2.5, men du har jo mye mer i ek så du kan sikkert låne mer enn meg.

Anonymous poster hash: 4bfb5...e5a

Skrevet

Dette må jo være tull?! Selvfølgelig får du lån! Du har ganske god inntekt og mye egenkapital. Prøv en sånn lånekalkulator på nett hvis ikke du tør å gå i banken enda.

Anonymous poster hash: 1ff49...29a

Skrevet

Jeg fikk 3,5 million på denne inntekten. Men nettoinntekt sier jo egentlig lite, jeg trekker mye skatt. Har 650 brutto. Trekker du lite skatt, kan det bli vanskelig.

Anonymous poster hash: 47c9b...332

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...