Gå til innhold

Gressklipping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det innafor å starte opp gressklipperen? Bor på landet i et nokså grisgrendt strøk så det er ikke all verdens med naboer å sjenere. Men har en nabo som er trygda og ikke står opp før langt på dag...

Anonymous poster hash: c3a3e...376

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste håndverkere starter vel dagen klokka 08:00, men jeg klipper aldri gresset før etter 10:00.

Anonymous poster hash: a27b4...274
Skrevet

I følge loven er det vel 07.00 som er grensa. Jeg ville nok ventet litt lenger, men etter klokka ni er absolutt innafor, mener jeg.

Skrevet

De fleste håndverkere starter vel dagen klokka 08:00, men jeg klipper aldri gresset før etter 10:00.

De fleste håndverkere starter dagen klokken 07.00, men ellers er jeg enig med deg at man venter til i alle fall etter 10.00.

Anonymous poster hash: bc24a...8dc

Skrevet

De fleste håndverkere starter dagen klokken 07.00, men ellers er jeg enig med deg at man venter til i alle fall etter 10.00.

Anonymous poster hash: bc24a...8dc

Sikkert forskjeller, men de yrkene jeg har vært i, så starter dagen 07:30 med et lite møte, og selve arbeidet rundt 8:00. 

Skrevet

Jeg følger loven og klipper gresset på hverdag mellom 07:00 og 23:00, alt etter vær og tid. Klipper jeg på lørdag skjer det mellom 08:00 og 18:00.

Anonymous poster hash: 2c723...3ba

Skrevet

I hverdag venter vi til 10, i helg kl 12

Skrevet

Jeg følger loven og klipper gresset på hverdag mellom 07:00 og 23:00, alt etter vær og tid. Klipper jeg på lørdag skjer det mellom 08:00 og 18:00.

Anonymous poster hash: 2c723...3ba

Det er ufint å klippe gresset klokka 7 om morgenen altså

Anonymous poster hash: 612ab...813

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...