Wooops 😱 Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Hei Når begynte dere med graviditetsklær ? Er i uke 11 + noen dager, å får ikke på meg mine vanlige klær 😱😱😱 så måtte opp på lofte og hente eskene med klærne mine oppi 🙈🙈 også lurer jeg på hvor dere kjøper gravid klærne deres ???
Kjerringa med agurken Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Begynte i uke 8 med svangerskapstøy (bukse). Kjøper fra H&M, Ebay og Ellos. Spesielt en del kjoler fra Ebay er myke, praktiske, fine og ikke minst billige. Kjøper også mammatruser der da de koster en brøkdel av det som er i butikkene her i Norge.
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 Var vel rundt 12 uker alle 4 gangene Når det kommer til buksene... Genserne byttet jeg ut når jeg var i 3. tri
Lykke - mamma til 3 Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 I uke 8-9 var jeg så oppblåst at jeg ikke orket å gå med bukse, så da kjøpte jeg vanlige tights i en størrelse større, og brukte de frem til uke 14-15, da startet jeg med mammabukser.
Kjerringa med agurken Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 Vil du dele eBay link med oss ?? Beklager, men så ikke denne før nå. http://m.ebay.com/itm/Women-Maternity-V-Neck-Pregnancy-Dot-Nursing-Dress-Half-Sleeve-Plus-Size-US-20-Black-XL-EU44-46-US14-/301851593450?nav=WATCHING_ACTIVE&skus=Main%20Colour:Black|Women's%20Size:XL/EU44-46/US14-16/UK18-20&varId=600663574060 Denne kjolen har jeg fremdeles god plass til magen i (er i 3 trimester). Myk og komfortabel kjole. Vasket den flere ganger og ser like fin ut som da jeg fikk den http://m.ebay.com/itm/Womens-OL-V-Neck-Stretchy-Maternity-Tunic-Dress-Long-Sleeve-Cocktail-Basic-Dress-/181997213280?nav=SEARCH Typer ala disse med wrap effekt og godt plass til magen. Kan brukes med eller uten bukse/tights om ønskelig. De har en del kortermete typer, men ikke alle er av like god kvalitet. http://m.ebay.com/itm/Oversize-100-Cotton-Pregnant-Women-Panties-Underwear-Push-Stomach-Up-Shorts-/331683957173?nav=SEARCH Veldig behagelige graviditetstruser. Passer fint fra 1-3 trimester. Ikke verdens mest sexye, men de gjør nytten sin og sitter godt over magen. Finnes mange som er billigere også, men har sett at nå i 3 trimester sitter disse best over magen og linninga er litt bredere enn på en del andre. Har kjøpt masse pent babytøy og slikt fra Ebay også. Mannen ser litt oppgitt ut når pakke nr 4 kommer på samme dag i posten, men sammenlignet med prisene her i Norge er det enorme forskjeller. Jeg får kjøpt 4 gravidkjoler til prisen av en her i Norge, og får også kjøpt 3-4 bodyer til prisen av en. Har selvsagt også kjøpt mye barnetøy i butikker her i Norge, men f.eks slitetøy som fort blir ødelagt i barnehagen er det greit å kjøpe der. Ulltøy lønner det seg å kjøpe her i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå