Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Jeg mistet min mor forrige uke og jeg kjenner veldig på at jeg ikke vil snakke med folk. I går var første gang jeg var på butikken og jeg hadde så panikken for å treffe noen at jeg glemte halvparten. Jeg har gråten i halsen hele tiden og jobber hardt med å ikke knekke sammen. Jeg kan jo ikke gjenme meg for alltid? Jeg har sagt til ungene at om det ringer på skal de si jeg er i dusjen. Mannen og skal si det. Dette går vel over?? Anonymous poster hash: 618d3...7c5
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Jeg mistet min mor forrige uke og jeg kjenner veldig på at jeg ikke vil snakke med folk. I går var første gang jeg var på butikken og jeg hadde så panikken for å treffe noen at jeg glemte halvparten. Jeg har gråten i halsen hele tiden og jobber hardt med å ikke knekke sammen. Jeg kan jo ikke gjenme meg for alltid? Jeg har sagt til ungene at om det ringer på skal de si jeg er i dusjen. Mannen og skal si det. Dette går vel over?? Anonymous poster hash: 618d3...7c5 Kjenner meg igjen. Jeg orket heller ikke å snakke med noen når jeg mistet et familiemedlem helt plutselig og uventet. Unngikk alt og alle. Orket ikke å snakke da jeg bare brøt sammen. Ikke noe bedre med alle blikk, og folk som unngår en fordi de ikke vet hva de skal si. Jeg burte meg inne. Heldigvis hadde jeg venner som trengte seg på og fant meg likevell. Det går bedre etterhvert, men det er tøft. Klem til deg❤️❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: a7d0c...0d3
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 Det er helt naturlig og vil gå over. Jeg hadde det slik når jeg mistet min ufødte datter i uke 38. Jeg var livredd for å møte noe så jeg måtte snakke med dem. Det var grusomt. Men det fikk over. Heldigvis hadde jeg gode svigerforeldre og foreldre som jeg gjemte meg hos. Til begravelsen var over og noen flere uker før jeg selv valgte å "gå ut" igjen. Jeg gjenopptok korøvelsene og tvang meg til å være der for å normalisere meg igjen. Det gikk veldig fint. Folk var veldig hyggelig og ikke påtrengende. Håper du føler deg bedre snart 😊 Anonymous poster hash: c7654...577
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå