Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Hvordan var blødningen i forhold til vanlig mensen? Hvor mange dager blødde dere? Hadde dere flere "sykluser"? Anonymous poster hash: 4ea3e...adf
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Mensen startet på forventet dag, men varte bare ca en halv dag. Så opphold og ellers litt småblødninger noen dager. Hadde det slik de første 6 mnd, da forsvant den helt. Trodde jeg hadde mistet den første gangen det skjedde, og ble sykmeldt en periode, men alt var i skjønneste orden heldigvis ☺ Anonymous poster hash: 23b2b...279
Singelmamma <3 <3 Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 (endret) Kraftig blødning. Ikke mulig å se/kjenne at det skulle være noe annet enn menstruasjon. Kom til forventet tid og blødde like mange dager. Endret 12. juli 2016 av Singelmamma <3 <3
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #4 Skrevet 12. juli 2016 Vanlig mens til normal tid i tre mnd etter befruktning. I etterpåklokskap kan jeg kanskje si at menstruasjonen var noe mindre (i mengde, ikke i lengde), men det var ikke noe jeg tenkte over i de tre månedene. Blødde helt frem til en blodprøve jeg tok for noe annet viste at jeg var gravid. Da var det sikkert psyken som styrte kroppen. Anonymous poster hash: e2b59...31d
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 Min kom til vanlig tid og var helt som den pleide, jeg visste ikke at jeg var gravid en gang. Det viste seg å være en exu. Anonymous poster hash: bbec4...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå