Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Når man kommer hjem fra jobb og er sliten i utgangspunktet. Og han som har ferie bare sitter der med pc'n. Huset ser IKKE bra ut, og jeg har ryddet og støvsugd overalt. Smuler og dritt. Tatt oppvask. Hengt og bretta klær. Husarbeid startet jeg med i 22-22.30 tiden ettersom jeg var hjemme kl 22. Jeg ba han om EN ting, og det var å henge opp klærne. Han skulle gjøre det sa han, men ble sittende igjenngrodd i stolen en time, så jeg gjorde det for han. Kom ned igjen og han spurte hva jeg har drevet på med?! Fikk bare "så flink du er..." kommentarer, men fy fader, blir så provosert og sint. Jævla late dritt. Jeg sover på sofaen i natt. Anonymous poster hash: b17f6...e48
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Du burde la han sove på sofaen.... Men å legge seg på sofaen løser absolutt ingenting for dere. Hva har du tenkt å gjøre videre? Det er jo helt tydelig at han er vant med at du tar ting uansett, bare han utsetter det lenge nok så tar du det likevel. Ergo, han trenger ikke gjøre noe. Dere har et kommunikasjonsproblem, og dere har et problem som går på respekt og omsorg, får jeg inntrykk av. Ring fvk i morgen og bestill en time, så forteller du mannen når dere har time og at dere uansett må sette dere ned og bli enige om hvordan dere fordeler oppgaver i hjemmet. Anonymous poster hash: 4e582...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå