Gå til innhold

Svimmel og kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lørdags morgen da jeg reiste meg fra sengen gikk jeg rett i bakken. Så svimmel og kvalm som jeg aldri har vært.

Det gikk 30 min før jeg kom meg opp igjen. Der ble bedre utover dagen. Men, jeg er fortsatt både svimmel og kvalm.

Hva tror dere kan være årsaken?

Anonymous poster hash: e7cee...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gang på gang på gang!! Jeg blir like oppgitt hver gang. Kan ikke mennesker her inne bruke hodet sitt bare LITTEGRANN og kontakte LEGE når det skjer sånne ting? Unnskyld meg, men hjertet mitt vrir seg.

Anonymous poster hash: 849c3...8fc

Skrevet

Gang på gang på gang!! Jeg blir like oppgitt hver gang. Kan ikke mennesker her inne bruke hodet sitt bare LITTEGRANN og kontakte LEGE når det skjer sånne ting? Unnskyld meg, men hjertet mitt vrir seg.

Anonymous poster hash: 849c3...8fc

Jeg løper ikke til lege hver gang det er noe. Venter og ser litt ann, derfor spør jeg. MEN, om mitt hjerte var vridd, da hadde jeg ikke sitter hjemme på pc!

Hi

Skrevet

Tipper du opplevde et blodtrykksfall som kan komme av lavt jern i blodet. - men lurt å ta blodprøve med legen for å få det bekrefter evt finne årsak. Jeg er ikke lege. Men blir ofte svimmel og kvalm ved lavt jern om jeg reiser meg for fort opp. Får jeg blodtrykksfall blir jeg akutt dårlig en halvtime med kaldsvetting/kvalme

Anonymous poster hash: b403b...9f9

Skrevet

Svimmel, kvalm og besvimelse er jo god grunn til å bestille legetime.mkan være mye som er årsaken. Mest sannsynlig noe uskyldig, men kanskje du trenger noe, fks jern, så lurt å få det sjekket ut :)

Anonymous poster hash: 203e1...360

Skrevet

Kroppen sier jo ifra om at noe ikke er som det skal... Så kom deg til legen og ta blodtrykk/blodprøve og evnt levere en urinprøve.

Anonymous poster hash: 7e9e5...099

Skrevet

Takk for svar. Tok div blodprøver for 6 mnd siden, ingenting galt da.

Hi

Skrevet

Gravid?

Lavt blodtrykk?

Jernmangel? Osv osv...

Anonymous poster hash: 2be74...6e5

Skrevet

Gravid?

Lavt blodtrykk?

Jernmangel? Osv osv...

Anonymous poster hash: 2be74...6e5

Gravid er jeg ikke.

Har slanket meg siden februar og ligger på lavt inntak av kcal. Kanskje det er det. Skal ringe legesenteret og spørre om å bare ta blodprøver.

Hi

Skrevet

Gravid er jeg ikke.

Har slanket meg siden februar og ligger på lavt inntak av kcal. Kanskje det er det. Skal ringe legesenteret og spørre om å bare ta blodprøver.

Hi

Drikker du nok? Sulter du deg?  Hva er lavt kcal?

Anonymous poster hash: d76bd...d9b

Skrevet

Jeg tenker det kan være: blodtrykksfall , graviditet, lav hb, lite jern.

Anonymous poster hash: 375a9...199

Skrevet

Jeg tenker det kan være: blodtrykksfall , graviditet, lav hb, lite jern.

Hadde også sjekket blodsukker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...