Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Skal ta biopsi av noen kuler i skjoldbrukskjertelen (blir 2. gang). Har sprøyteskrekk, og grudde meg forferdelig sist. Klarte ikke å kontrollere følelsene mine sist når jeg lå på bordet å måtte ligge helt stille mens de stakk laaaange nåler inn i halsen. (Vet jo at de bare stikkes litt inn, men selve utstyret er jo stort). Skalv, tårene bare rant og rant og hyperventilerte... Mannen min var med å holdte meg i hånda (gud, nå høres jeg ut som en unge)... Men, ønsker ikke dette igjen. Gruer meg enda mer nå... Redd for svaret, redd for hva jeg vet som skal skje, redd for at de ikke får ut nok celler denne gangen heller.... Kan jeg jeg få fastlegen min skrive ut en engangsdose på noe? Men hva vil være best i mitt tilfelle? Anonymous poster hash: ab804...d71
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Valium eller sobril kanskje. Anonymous poster hash: a5d77...292
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Snakk med legen . Men sobril er nok det du får Anonymous poster hash: 1b275...5c4
TPK Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Forklar situasjonen til legen, så vet nok han hva som kan hjelpe. Du trenger ikke komme med fasiten 😃
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 Skal du på legekontoret eller sykehuset HI? Anonymous poster hash: b8a9f...af5
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #8 Skrevet 11. juli 2016 Skal på sykehuset å ta prøvene Be om å gå midazolam/dormicum av anestesien. Kan drikkes eller gis intravenøst. Fungerer veldig bra👍🏻 Anonymous poster hash: b8a9f...af5
zrah Skrevet 11. juli 2016 #9 Skrevet 11. juli 2016 Takk for svar:-) hvordan virker den? Nevnte for resepsjonisten at jeg skulle høre med legen om å få noe, ble ikke nevnt at jeg kunne få noe der...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #10 Skrevet 11. juli 2016 Takk for svar:-) hvordan virker den? Nevnte for resepsjonisten at jeg skulle høre med legen om å få noe, ble ikke nevnt at jeg kunne få noe der... Du får roet deg ned litt og blir litt likegyldig. Og så tar den ofte korttidshukommelsen, så det er ikke sikkert du husker prosedyren etterpå. Brukes mye til barn før operasjoner så de ikke skal huske om vi feks må holde de fast for å legge veneflon. Brukes også mye til voksne ved prosedyrer i lokal, spinal og generell sedasjon. Lykke til uansett Anonymous poster hash: b8a9f...af5
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #11 Skrevet 11. juli 2016 Takk for svar:-) hvordan virker den? Nevnte for resepsjonisten at jeg skulle høre med legen om å få noe, ble ikke nevnt at jeg kunne få noe der... Ring avdelingen du skal på og forklar frykten din, så kan du sikkert få komme en time før undersøkelsen/inrepet og få noe beroligende som virker når du skal inn. Ps da kan du ikke kjøre selv, så ha med sjåfør. Lykke til. Anonymous poster hash: af566...eeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå