Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Var symptomene gjennom svangerskapet like? Eller helt forskjellig fra en annen? Hva var i så fall forskjellene? Jeg har gutt fra før, og merket ikke noe særlig til mye plager. Var veldig trøtt da, men nesten ikke kvalm eller noe sånt. Nå er jeg gravid igjen, bare i uke 8 men føler allerede at jeg er ENDA mer trøtt enn sist, kvalmen er hyppigere og "sterkere" og jeg reagerer ikke likt på matlukt nå som sist. Er jo litt gøy å spekulere, selv om jeg vet at to savangerskap kan være helt forskjellig selv om det er samme kjønn! 😅 Anonymous poster hash: 8f5f2...532
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Med gutten min hadde jeg uteblitt mensen som eneste symptom i starten. Fra uke 30 ca fikk jeg bekkenløsning og halsbrann som Gikk over ved hjelp av graviscon. Denne gangen har jeg jente: kvalme og oppkast, halsbrann, trøtt, slapp, mye kynnere, varme føtter, ømme/vonde pupper. Og nå på slutten så virker ingen medisiner mot halsbrannen og jeg har også fått bekkenløsning, tungpusten,mhar fortsatt vonde/ømme pupper, mye vinde kynnere, varme føtter, trøtt, slapp Anonymous poster hash: ee636...659
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Det var igrunn ganske likt.. Anonymous poster hash: 43b02...4e0
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Kvalmest med gutt, like trøtt og sliten med begge. Anonymous poster hash: eb583...468
Ladybugg Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 Jeg ble mer og mer kvalm og sliten for hvert barn jeg har fått jeg 😉
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 Blir trøttere og mere sliten for hvert svangerskap. Har 2 gutter og venter nå jenta. Eneste forskjellen er at jeg følte meg veldig blass og stygg i begynnelsen av svangerskapet denne gangen. Null glød. + at magen er annerledes, høyere opp og kan bruke den som ekstra bord..😂 Men jeg er også eldre, og bare det tar jo på.. Anonymous poster hash: cbc5f...8f6
ianda Skrevet 11. juli 2016 #7 Skrevet 11. juli 2016 Jeg visste ikke med mine to første hva de ble.. Med nr en hadde jeg ikke et kjønn jeg trodde mer på enn et annet, men med nr to var jeg sikker på at det var det motsatte sv førstemann.. Var ikke kjempe store forskjeller, men nok til at det var merkbart.. Nå med nr tre vet vi hva det blir og det stemmer med den magefølelsen jeg hadde før ul og i forhold til de to andre svangerskapene.. Min søster har også merket forskjell nok til at hun har tippet riktig..
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #8 Skrevet 11. juli 2016 Helt identisk her. Var bare magefølelsen som sa at det ble ett annet kjønn enn sist. Anonymous poster hash: f3c66...83d
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #9 Skrevet 11. juli 2016 Har tre jenter, men svangerskapene har vært helt forskjellige fra start til slutt Anonymous poster hash: fb595...265
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #10 Skrevet 11. juli 2016 Veldig like. Var småkvalm i et par uker da jeg ventet gutt, men overhodet ikke da jeg ventet jente. Anonymous poster hash: 11f90...e8d
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #11 Skrevet 11. juli 2016 Nesten helt likt, bortsett fra formen på magen og antall kg jeg la på meg. Med første gikk jeg på en "jeg er gravid og kan spise hva jeg vil" smell, la på meg 25 kg, med andremann var jeg mer bevist (og mer aktiv på grunn av barn nr1) så la på meg 10kg Anonymous poster hash: 0bdd5...625
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #12 Skrevet 12. juli 2016 Ganske likt egentlig. Bortsett fra at jeg var myye mer kvalm med nr to som var gutt, og da kom bekkenløsningen også enda tidligere. Jeg tror dog ikke det var pga ulikt kjønn, men fordi jeg hadde en 2-åring i tillegg og var dødssliten med nr 2. Anonymous poster hash: db55e...54c
Snøfnugget Skrevet 12. juli 2016 #13 Skrevet 12. juli 2016 Noen forskjeller har det vært. Veldig ekstrem hyperemesis med gutten, ikke like intenst denne gangen. Halsbrann som tidlig symptom med gutten, ikke med jenta. Metallsmak i munnen tidlig med jenta. Mye mer ekstra nå med jente, veldig lavt blodtrykk, jernmangel, gjentakende uvi osv. I tillegg var jeg veldig plaget med både bekkenløsning og låsning med gutten, mye mindre bekkenplager denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #14 Skrevet 12. juli 2016 Fem barn. Svangerskapene var like, men ble hardere/verre for hvert barn, uavhengig av kjønn. Anonymous poster hash: 84772...d3c
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #15 Skrevet 12. juli 2016 Helt like. Eneste forskjellen kom lengre ut i svangerskapet, puppene mine ble ekstremt svære med jente i magen. Anonymous poster hash: edd03...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå