Gå til innhold

White Lagoon Balchik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er vi her, hvor der dere andre?? 😂😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der i fjor, da var ca 85% av hotellet snittet med omgangssyke.... hvordan er det nå? er du fornøyd?

Anonymous poster hash: ed73f...74b

Skrevet

Smittet*

Skrevet

Jeg er her jeg. 😊😊😊

Fant ut at ingen damer her bruker hatt. Så hadde blitt meget synlig med hatt. Så har derfor gått over til et hemmelig antrekk.

Eneste jeg kan røpe er at jeg har solbriller 😎

Kom du ned første eller siste pulje i dag??

Anonymous poster hash: faafc...e31

Skrevet

Var der i fjor, da var ca 85% av hotellet snittet med omgangssyke.... hvordan er det nå? er du fornøyd?

Har vært her i en uke.

Ingen av oss er smittet med noe. Ser de er veldig nøye med renhold.

Vi trives veldig godt. Fin strand. Bra bade anlegg. Fin liten lekeplass. Og litt underholdning med hoppeslott og diverse på kveldene.

Sparer en del penger på å bo her siden det ikke er noe market og slikt her.

Skrevet

Så bra ☺ meg og mannen var av de få som ikke ble syke...så vi var fornøyde, fint og rolig hotell ☺eneste var at maten i strandbaren ikke var den beste, men kansje bedre i år. Nyt sol og varme ☺

Skrevet

Så bra ☺ meg og mannen var av de få som ikke ble syke...så vi var fornøyde, fint og rolig hotell ☺eneste var at maten i strandbaren ikke var den beste, men kansje bedre i år. Nyt sol og varme ☺

Tror alt er bedre i år. De har virkelig bygget ut her.

Syns maten i strandbaren er god.

Skrevet

Vi kom hjem mandag. Makan til sure folk. Toalettene ble aldri vasket, masse maur, mygg og fluer, maten var under gjennomsnittet og alle var sure, Ving- ansatte lite interesserte og samarbeidsvillige.

Vi kom for sent til flyet, sto to timer i diverse køer på flyplassen (bagasje, pass, sikkerhetskontroll hvor ALLE ble sjekket, deretter enda en passkontroll). Aldri mer Bulgaria.

Anonymous poster hash: 65e6a...9e4

Skrevet

Vi kom hjem mandag. Makan til sure folk. Toalettene ble aldri vasket, masse maur, mygg og fluer, maten var under gjennomsnittet og alle var sure, Ving- ansatte lite interesserte og samarbeidsvillige.

Vi kom for sent til flyet, sto to timer i diverse køer på flyplassen (bagasje, pass, sikkerhetskontroll hvor ALLE ble sjekket, deretter enda en passkontroll). Aldri mer Bulgaria.

Anonymous poster hash: 65e6a...9e4

Så merkelig. Vi opplever helt motsatt. Syns de er blide og flinke. Renholdet er bra. Har ikke sett et skittent toalett. Men ser av og til de ikke rekker å gå like fort over toalettene i strandbaren. Men der er det trøkk hele tiden. Og det blir veldig vått pga de badende gjestene. Så der er eneste plassen jeg ikke går på do.

Vi legger alltid litt tips til vaskedamen og rommet vårt er tipp topp vasket og de dekorer med håndduken, får alt i fra svaner til elefant og sommerfugl.

Syns også maten er god. Likte best mexicanske aften 😊😊

Skrevet

Så merkelig. Vi opplever helt motsatt. Syns de er blide og flinke. Renholdet er bra. Har ikke sett et skittent toalett. Men ser av og til de ikke rekker å gå like fort over toalettene i strandbaren. Men der er det trøkk hele tiden. Og det blir veldig vått pga de badende gjestene. Så der er eneste plassen jeg ikke går på do.

Vi legger alltid litt tips til vaskedamen og rommet vårt er tipp topp vasket og de dekorer med håndduken, får alt i fra svaner til elefant og sommerfugl.

Syns også maten er god. Likte best mexicanske aften 😊😊

Syns også det er lite mygg. Men nå bor jeg på en plass der myggen svermer så er vant med enorme menger mygg 😊😊😊

Myggen her er småe i sammenligning med Myggen der vi bor.

De ving ansatte har vært blide og imøtekommende mot oss.

Hvis jeg skal være negativ til noe må det være at internettet er veldig ustabil.

Skrevet

Jeg er her jeg. 😊😊😊

Fant ut at ingen damer her bruker hatt. Så hadde blitt meget synlig med hatt. Så har derfor gått over til et hemmelig antrekk.

Eneste jeg kan røpe er at jeg har solbriller 😎

Kom du ned første eller siste pulje i dag??

Kom vel i i 4 tiden. Vet ikke om det er første eller siste pulje? Nå er det frokost 😊
Skrevet

Kom vel i i 4 tiden. Vet ikke om det er første eller siste pulje? Nå er det frokost 😊

Det kom en pulje sent på kvelden også.

Kos dere her. Vi koser oss ved bassenget i dag.

Skrevet

Skrevet

Vi har privat basseng, så vi er her hele dagen, med unntak av måltidene. Kos dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...