Gå til innhold

Hvordan steller dere håret i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg alltid ikke ser ut på håret. Jeg har langt hår. Ca 15 cm under skuldrene ned på ryggen. Det er klipt opp noe.

Prøver I hverdagen å bruke minst mulig tid på hår når jeg står opp.

Trenger tips til hva jeg kan Gjøre med håret I hverdagen.

Anonymous poster hash: eb3f7...62e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har langt hår med lyse striper. Pleier å rette det med rettetang og enten ha det ned, eller i en høy hestehale med eller uten en slik taggete svart hårbøyle. (Kjøpt på glitter.) Har en del "ammehår" som må ha hjelp til å ligge bort fra ansiktet ;)

Anonymous poster hash: da78e...934

Skrevet

Vasker det, håndkletørker det, har i skum, grer det, rufser det litt og lar det luftrøret.

Har langt krøllete hår

Anonymous poster hash: edfac...563

Skrevet

Vasker,tørker og sletter det om jeg skal noe.

Ellers vasker,tørker med håndkle og opp i strikk 😄

Halvlang sparesveis ☺

Skrevet

Hestehale, bun eller topsi-tail! 😃 Permisjonslivet altså...

Anonymous poster hash: 49f62...50e

Skrevet

Hestehale nærmest daglig her også... Er det som er mest praktisk når man skal ordne med små barn/baby/sykle/på jobb.

Men, vasker dere håret hver dag? Vasker alltid på kvelden da det er da jeg har tid til å dusje. Vasker hver 3. dag og bruker tørrsjampo imellom.

Anonymous poster hash: 7e88b...5d2

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Til hverdags går jeg med hestehale eller en dott midt oppå hodet. Med jobb i barnehage er det veldig praktisk, og nå som jeg har permisjon og en baby som drar i alt hadde jeg ikke hatt et hårstrå igjen om jeg ikke gjemte det på toppen. 

Jeg vasker håret på kvelden. 

Skrevet

Vasker og føner, har bob og pannelugg. Krøller med rettetang om jeg skal noe spes.

Skrevet

Vasker, tørker med håndkle, grer og opp i en dott.

Håret mitt er veldig slitt pga denne behandlingen.

Skrevet

Har den typiske mammafrisyren (lang bob som har vokst litt ut). Vasker håret ca annenhver dag, og da må det fønes, ellers blir det helt krusete. Bruker hårolje, skum og spray.

Skrevet

Veldig enkelt. Drar børsten gjennom. Går med operasjonshette hele dagen, så slaget er tapt uansett😩

Anonymous poster hash: 857bb...5f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...