Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Hvor reiser dere? Når på året? Hvor mye lommepenger går med på et par uker? Hva koster inngang i div. parker? Hvilke parker er verdt å se? Er det noe poeng i å reise til Florida med en ett-åring? Anonymous poster hash: f3fc3...1ce
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Helst i vinterhalvåret, siden det er da vi har størst behov for sol og varme.Har ikke noe lommepengebudsjett per se; vi bruker stort sett rundt 20,000 på ren shopping når vi er der. Parker dyrt. Anbefaler Universal-parkene for voksne, samt Busch Gardens og Legoland for (de mindre) barna. Disney er oppskrytt og overpriset. En ettåring gir blanke i om dere er i Florida, men dere kan jo ha en strålende tur der likevel. Vi har vært der med baby på 5 mnd og med ett og et halvåring, begge deler var kjempefint. Men barnet kunne sikkert kosa seg like mye på Tøyenbadet. Anonymous poster hash: d046c...247
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Helst i vinterhalvåret, siden det er da vi har størst behov for sol og varme.Har ikke noe lommepengebudsjett per se; vi bruker stort sett rundt 20,000 på ren shopping når vi er der. Parker dyrt. Anbefaler Universal-parkene for voksne, samt Busch Gardens og Legoland for (de mindre) barna. Disney er oppskrytt og overpriset. En ettåring gir blanke i om dere er i Florida, men dere kan jo ha en strålende tur der likevel. Vi har vært der med baby på 5 mnd og med ett og et halvåring, begge deler var kjempefint. Men barnet kunne sikkert kosa seg like mye på Tøyenbadet. Anonymous poster hash: d046c...247 Tusen takk for svar! Hvor i Florida pleier dere å bo? Hi Anonymous poster hash: f3fc3...1ce
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Vi har brukt å dele ferien i ca to, en halvpart hvor vi leier hus med svømmebasseng i Orlando-området (helst Kissimee-siden) og går i en og annen park, så en halvpart som er sol og strand. Alltid mot vest. Enten Pensacola/Panama City-traktene eller lenger sør, rundt Ft Myers/Sanibel. Anonymous poster hash: d046c...247
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 Hei. Vi har vært i Florida mange ganger. Både når barna var små og nå dom de er litt større. Anbefaler heller ikke Disney world. Alle parkene er dyre, men verdt det. Shopping styrer du jo litt selv hvor mye du vil bruke, men det er lett å la seg rive med🙊. Vi har bodd og vært flere steder, men trives best i Orlando i vinterhalvåret. Da slipper man regntid. Vi har noen ganger bodd nederst på international drive. 10 min å gå fra den største outleten. Der har de leiligheter med kjøkken, vaskemaskin og tørketrommel. Supert med barn. Ett stort og ett lite bassengområde. Ganske rolig plass. Floridays heter det. Tar ca 10-15 min å kjøre til universal parkene og downtown Disney ( koselig handelsplass). Jeg digger florida😃 Anonymous poster hash: 6a9e3...dd9
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #6 Skrevet 12. juli 2016 Fantastiske Florida! Disney er ikke oppskrytt, men det et dyrt. Er man i Orlando må man jo dra dit:). Ellers er det Universal (begge parkene), Sea World, Legoland, Busch Gardens og Gatorland. Shopping på Florida Mall, Mall at Millenia og outlet. Jeg vil anbefale å kjøpe barneutstyr på Burlington. Der er det helt vilt billig, men husk å reise på en som har baby depot. Babys'r'us er også et must for barnefamilier. Lei hus med basseng! Det er helt fantastisk å komme hjem til eget kjøkken og bassengplass:). Vi betalte 10.000kr hver uke vi var i hus og med bassengvarme (de fleste gir bassengvarme gratis om man spør.. Har vi opplevd da). Vi liker å reise i vinter/vår halvåret. Spesielt april-mai er flott, men det kan være mye amerikanere som ferierer i denne perioden langt gulfkysten. Skal dere til gulfkysten så vil jeg anbefale Naples. Her er det dyrt, men så verdt det:). Barna våre har vært med siden de var små. Har aldri tenkt at de ville ha lite glede av det. Barn tilpasser seg, elsker Mickey Mouse, liker å bade osv osv. Ikke noe å tenke på☺️. Anonymous poster hash: 2eae9...104
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #7 Skrevet 12. juli 2016 Fantastiske Florida! Disney er ikke oppskrytt, men det et dyrt. Er man i Orlando må man jo dra dit:). Ellers er det Universal (begge parkene), Sea World, Legoland, Busch Gardens og Gatorland. Shopping på Florida Mall, Mall at Millenia og outlet. Jeg vil anbefale å kjøpe barneutstyr på Burlington. Der er det helt vilt billig, men husk å reise på en som har baby depot. Babys'r'us er også et must for barnefamilier. Lei hus med basseng! Det er helt fantastisk å komme hjem til eget kjøkken og bassengplass:). Vi betalte 10.000kr hver uke vi var i hus og med bassengvarme (de fleste gir bassengvarme gratis om man spør.. Har vi opplevd da). Vi liker å reise i vinter/vår halvåret. Spesielt april-mai er flott, men det kan være mye amerikanere som ferierer i denne perioden langt gulfkysten. Skal dere til gulfkysten så vil jeg anbefale Naples. Her er det dyrt, men så verdt det:). Barna våre har vært med siden de var små. Har aldri tenkt at de ville ha lite glede av det. Barn tilpasser seg, elsker Mickey Mouse, liker å bade osv osv. Ikke noe å tenke på☺️. Anonymous poster hash: 2eae9...104 Glemte å skrive at vi trives i Kissimmee:) ellers har vi vært i Davenport som er på vei opp. Her bygges det utrolig mye. Nærme Disney, men syns det er litt langt å kjøre for andre ting. Anonymous poster hash: 2eae9...104
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. juli 2016 #8 Skrevet 12. juli 2016 Jeg var i Orlando ( Disney ) i februar og da var det ikke så varmt der. Ca 15 grader på dagen. Var mye varmere i Fort Lauerdale 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå