Gå til innhold

Angrer på tattovering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom nettopp hjem fra syden der jeg tok en tattovering på høyre skulder. Jeg angrer nå, og ønsker å flytte den. gjerne til venstre skulder eller korsrygg. Hva koster dette, og kan jeg gjøre det på et sted her i byen eller må jeg tilbake der jeg var? 

Anonymous poster hash: 491d4...d14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det med skrivefeilene på tattoveringen din, de lar du være eller? Du må nok tilbake dit du var og avtatovere den før de kan flytte den...

Anonymous poster hash: 0713d...7b4
Skrevet

Hahaha, dårlig forsøk på trolleinnlegg...

Anonymous poster hash: 6e9a4...f35

Skrevet

Så dum nekter jeg å tro at noen er, gå og legg deg sammen med trollungene dine

Anonymous poster hash: fbc67...0d1

Skrevet

Man kaller det hannibal tatolector. Blodig affære, men det blir bra!

Anonymous poster hash: 07f73...d4f

Skrevet

Serr?

Anonymous poster hash: 6e866...b78

Skrevet

Man kaller det hannibal tatolector. Blodig affære, men det blir bra!

Anonymous poster hash: 07f73...d4f

Hva er prisen på det, vet du det? Jeg angrer virkelig. Takk for konstrukstivt svar.

hi

Skrevet

Hva er prisen på det, vet du det? Jeg angrer virkelig. Takk for konstrukstivt svar.

hi

Kom hit, så kan jeg fikse det for en billig penge jeg! 👍🏼

Skrevet

Kom hit, så kan jeg fikse det for en billig penge jeg! 👍🏼

Tror jeg vil gjøre det proffesjonellt. Om det er noe som blør veldig, vil jeg ikke risikere infeksjon. Men takk for tilbudet.

hi

Skrevet

Dette må jo være tull, men den ene prosent sjansen for at det ikke er det: Du kan ikke flytte på en tatovering, den er risset inn i huden din til evig tid. Du kan laserfjerne den eller tatovere noe annet over, men ikke flytte rundt på den.

Anonymous poster hash: 961fe...146

Skrevet

Svarene viser jo veldig tydelig at det er tull. Eller mild ironisering over typiske svar her inne, om du vil.

Anonymous poster hash: 31842...bd3
Skrevet

Du kan flytte den, men det må gjøres av samme tatovør, ja. Det pleier å koste et par hundrelapper her i Norge, men det er kanskje litt rimeligere i syden. Men den blir speilvendt hvis du flytter den fra høyre til venstre skulder, vil du det?

Anonymous poster hash: 1af57...ab0

Skrevet

Photoshop.

Anonymous poster hash: 23f67...b5d

Skrevet

Du kan flytte den, men det må gjøres av samme tatovør, ja. Det pleier å koste et par hundrelapper her i Norge, men det er kanskje litt rimeligere i syden. Men den blir speilvendt hvis du flytter den fra høyre til venstre skulder, vil du det?

Anonymous poster hash: 1af57...ab0

Hm. Det blir jo litt dyrt å reise tilbake igjen. Men det er nok verdt det da. 

Det som er er at det er navnet til kjæresten min. Så sånn sett er det ganske dumt at det blir speilvendt. Men, jeg tenker jo at det en dag ikke kommer til å vare evig. Så da kan et speilvendt navn på en måte symbolisere at det er slutt?  Eller jeg kan bare ta det på korsryggen. Jeg får snakke med tattovøren der, han vet nok råd. 

hi

Skrevet

Hehe, og alle morer seg ved å lage tøysesvar i en tøysetråd 😉

Anonymous poster hash: fbc67...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...