Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Er det noen som har noe lurt å tipse om? Brudeparet er veletablert og har ikke kommet med noen ønskeliste. De er veletablerte, urbane og bor i storbyen. Jeg prøver å komme på noe arig eller kreativt, men jeg er helt blank. Har et budsjett på rundt 1000kr. Anonymous poster hash: 85ff4...560
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 En opplevelseslave? Konsert, teater,spa osv? Kanskje med lovnad om å stille som barnevakt, hvis de har barn og du bor i nærheten? DA hadde jeg blitt glad i alle fall! Slår et vaffeljern any day. Anonymous poster hash: 408dc...f8b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 En opplevelseslave? Konsert, teater,spa osv? Kanskje med lovnad om å stille som barnevakt, hvis de har barn og du bor i nærheten? DA hadde jeg blitt glad i alle fall! Slår et vaffeljern any day. Anonymous poster hash: 408dc...f8b Herregud... gave, ikke slave 😂😂😂 Anonymous poster hash: 408dc...f8b
Tipptopp Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Gavekort på teater, kino, konsert? En luxusmatkurv. Med god olje, god kaffe, en god vin, spekemat, macroner, deilig konfekt, osv?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 Opplevelsesslave any day! Anonymous poster hash: 0712a...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå