Gå til innhold

En uke ferie helt alene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna skal en uke til pappaen sin nå i sommerferien. Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan finne på helt alene.....?

Anonymous poster hash: 73638...daf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å,det er drømmen min😍Jeg hadde tatt med meg bøker og funnet en billigtur t et sted med ☀️ Og varme!!

Anonymous poster hash: a4837...e70

Skrevet

Å,det er drømmen minJeg hadde tatt med meg bøker og funnet en billigtur t et sted med ☀ Og varme!!Anonymous poster hash: a4837...e70

Var hjemme alene forrige uke og pusset opp, og det føltes tomt og ensomt :( Skal jammen se om jeg kan finne en billig tur et sted, hjemme alene i tomt hus er ikke aktuelt ;)

HI

Skrevet

Heldige deg!!! Hadde ikke lagd meg noen planer for den uka. Tatt meg en storhandling med god mat og snop, sittet hjemme og sett på tv/film. Spa og egenpleie, gått turer..

Anonymous poster hash: 50c67...ccb

Skrevet

En uke på fottur i fjellet uten mann og barn høres herlig ut!

Anonymous poster hash: 86631...1ec

Skrevet

Var som sagt hjemme alene forrige uke, og da pusset jeg opp for å holde meg i aktivitet.....Det føles utrolig tomt her uten barna, jeg er vant med at de er rundt meg hele tiden så en uke uten dem føles leeeenge :o Fottur i fjellet har jeg faktisk planlagt neste sommerferie :) Vurdere noen dager på hotel, eller en langhelg ett eller annet sted.....Noen anbefalinger?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...