Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Nå har det vært noe hele tiden siden vår lille ble født for 1,5 år siden. Nyfødtintensiv, legekontroller, sykehus, spesialister, oppfølging hver uke osv. Nå har jeg oppdaget blod i avføringen. Jeg blir bekymret. Leser jo at det oftest er rift. Men må jo sjekkes ut. Men jeg klarer ikke dytte bort følelsen av at jeg maser. Selv om det jo har vært noe som trenger legetilsyn. Men jeg føler kanskje jeg har blitt litt hysterisk pga. dette også. Livredd for at barnet vårt er ordentlig sykt. Foreløpig ikke noe som tyder på det, men de har jo ikke funnet grunne til alt enda heller. Bare bedt oss avvente siden de fleste prøver er fine. Andre som har hatt babyer og barn som det har vært mye med? Tror ikke vi har hatt en eneste mnd. uten noen salgs tilsyn.. stakar lille vennen vår. Anonymous poster hash: 2f971...643
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Men hva som barnet ditt er ordentlig syk og kunne fått rask, riktig og viktig behandling om du hadde gått til lege. Hadde du tilgitt deg selv om barnet er alvorlig syk og går ubehandlet og sykdommen blir mer alvorlig og vanskeligere å behandle fordi du ikke ville virke masete? Bestill legetime og håp på at det bare er en rift. Lykke til Anonymous poster hash: b1ba5...4d7
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Jo har allerede startet med prøver. Overser følelse min selvfølgelig slik at man kan oppdage en evt. sykdom tidlig. Bare har så vondt følelse inni meg. Redd for sykdom og ja nei bare en ekkel følelse med alt. Takk for svar! Anonymous poster hash: 2f971...643
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå