Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Er det vanlig å følge hvem som helst ? Har en kompis av meg på Vennelisten, som driver å legger til /følger en del av mine venninner som han egentlig aldri har møtt eller kjenner. Synest det er rart, for jeg kunne aldri lagt til eller fulgt venner på hans fb, som jeg ikke visste hvem var. Er dette veldig vanlig, er ikke så inne på disse facebook greiene, da jeg var ganske sent ute med å få meg en profil og har ikke satt meg inn i alt. Anonymous poster hash: d1826...a03
Gjest Stjerneklart Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 (endret) Om han legger til jenter han ikke har møtt eller pratet med, så vil jeg si det er litt rart ja. Og for meg skriker det "kåt, ensom og klar som et egg". Endret 11. juli 2016 av Stjerneklart
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 'Nice' han her har dame, men selvfølgelig, er godt mulig har jakter på andre damer på sine venners facebook. Slask.. Anonymous poster hash: d1826...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå