Gå til innhold

Noen som har prøvd ananas på pigmentflekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla! Har kommet over dette tipset, og lurer på om noen andre har fått testa det? Funker det virkelig?

Anonymous poster hash: df32d...d04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tredje tråden på to dager??

Ja, det fungerer! Jeg har skrevet om det flere ganger her inne der folk har spurt om råd for pigmentflekker. Søk i gamle tråder så finner du mer om det.

Anonymous poster hash: 1ac40...9a2
Skrevet

Halla! Har kommet over dette tipset, og lurer på om noen andre har fått testa det? Funker det virkelig?

Har du ikke noe annet å gjøre, enn å spamme forumet med ananas tråder Kristian med ankelen

Anonymous poster hash: 97c79...be4

Skrevet

Ja det virker. Tar tid.

Anonymous poster hash: 1c1c0...568

Skrevet

Tredje tråden på to dager??

Ja, det fungerer! Jeg har skrevet om det flere ganger her inne der folk har spurt om råd for pigmentflekker. Søk i gamle tråder så finner du mer om det.

2. :)

Men hvor lang tid vil det ta da, sånn cirka før jeg ser forskjell på flekkene? Er ikke megastor.

Skrevet

Ja det virker. Tar tid.

Anonymous poster hash: 1c1c0...568

Hva mener du med tid? Flere måneder før en ser forskjellen?

Fordi flekken min er ikke megastor ;)

Skrevet

Hva er greia da? Hvor ofte? Hvor lenge? Hilsen en som ikke har fått det med seg og med store pigmentflekker i ansiktet etter graviditet.

Anonymous poster hash: 2cb09...5f6

Skrevet

Hva er greia da? Hvor ofte? Hvor lenge? Hilsen en som ikke har fått det med seg og med store pigmentflekker i ansiktet etter graviditet.

Umulig å si hvor lang tid det tar, det kommer mye an på hvor dyp fargen er, etter min erfaring. De litt lysere tar ikke så lang tid, de mørkeste kan ta en del tid.

Jeg har brukt å smøre ananassaft direkte (kun) på pigmentflekkene nesten daglig når jeg har ønsket å fjerne flekker. Skjærer en liten bit av en fersk ananas og stryker den på flekken, eller skviser ut litt saft av den lille biten og smører den på. Greit å gjøre på ettermiddag/kveld når du likevel ikke skal mer ut den dagen. La det være på en stund, vil tro minst 15 minutter. Selv har jeg brukt å smøre det på og så har jeg glemt det, så da har jeg hatt det på i alt fra 15 minutter til noen timer. Vær obs på at ulike hudtyper kan tåle litt forskjellig, så prøv deg frem. Vask av med vann.

Den største og mørkeste jeg hadde bleknet i løpet av 2-3 uker, la på ananassaft på flekken nesten daglig, men kunne plutselig glemme det et par dager også. Etter at den var begynt å blekne gjorde jeg det 2-4 dager i uken, så jeg holdt på en stund, kanskje 2-3 måneder... husker ikke helt. Den ble helt borte og har aldri kommet tilbake, hadde da hatt den i over et år. Men de som er blekere tar kortere tid.

Bruk god fuktighet på huden etterpå.

Skrevet

At ananas visstnok skal hjelpe bra mot pigmentflekker. Uten at jeg har testa det selv

Skrevet

Umulig å si hvor lang tid det tar, det kommer mye an på hvor dyp fargen er, etter min erfaring. De litt lysere tar ikke så lang tid, de mørkeste kan ta en del tid.

Jeg har brukt å smøre ananassaft direkte (kun) på pigmentflekkene nesten daglig når jeg har ønsket å fjerne flekker. Skjærer en liten bit av en fersk ananas og stryker den på flekken, eller skviser ut litt saft av den lille biten og smører den på. Greit å gjøre på ettermiddag/kveld når du likevel ikke skal mer ut den dagen. La det være på en stund, vil tro minst 15 minutter. Selv har jeg brukt å smøre det på og så har jeg glemt det, så da har jeg hatt det på i alt fra 15 minutter til noen timer. Vær obs på at ulike hudtyper kan tåle litt forskjellig, så prøv deg frem. Vask av med vann.

Den største og mørkeste jeg hadde bleknet i løpet av 2-3 uker, la på ananassaft på flekken nesten daglig, men kunne plutselig glemme det et par dager også. Etter at den var begynt å blekne gjorde jeg det 2-4 dager i uken, så jeg holdt på en stund, kanskje 2-3 måneder... husker ikke helt. Den ble helt borte og har aldri kommet tilbake, hadde da hatt den i over et år. Men de som er blekere tar kortere tid.

Takk for herlig svar.

Men jeg har en pigmentflekk nede ved underlivet. Er det trygt å smøre på ananas safta der og? Tenker på hygiene og om det kan påvirke underlivet etc(haha)? :)

Skrevet

Takk for herlig svar.

Men jeg har en pigmentflekk nede ved underlivet. Er det trygt å smøre på ananas safta der og? Tenker på hygiene og om det kan påvirke underlivet etc(haha)? :)

Det kommer jo helt an på hvor pigmentflekken sitter. Vanlig hud tåler det nok, tynnere hud og slimhinner ville jeg holdt meg unna.

Men helt ærlig - pigmentflekker der nede hadde jeg ikke giddet bry meg om!

Skrevet

Ville vært skeptisk til analbleking med ananas, hvis det er det du fisker om. Ananas inneholder proteolytiske enzymer, så da kan du nok få deg en ubehagelig opplevelse😬

Anonymous poster hash: ecdec...2b0

Skrevet

Ville vært skeptisk til analbleking med ananas, hvis det er det du fisker om. Ananas inneholder proteolytiske enzymer, så da kan du nok få deg en ubehagelig opplevelse😬

Haha ligger ikke der. Ligger ved blæren, altså under magen og over vaginaen haha.

Skrevet

Haha ligger ikke der. Ligger ved blæren, altså under magen og over vaginaen haha.

Skrevet

Har du skiftet kjønn i løpet av natten? I går var pigmentflekken over penisen :legrine:

Skrevet

Har du skiftet kjønn i løpet av natten? I går var pigmentflekken over penisen :legrine:

Mente penis hahaa.

Men hvordan skal jeg suge ut safta av ananasen? Skjære en liten bit også smøre selve biten rett på flekken?

Skrevet

Mente penis hahaa.

Men hvordan skal jeg suge ut safta av ananasen? Skjære en liten bit også smøre selve biten rett på flekken?

Du trollefar, kanskje du skulle begynne å lese svarene du får. Eller kanskje du heller burde lage en tråd om noe annet

Skrevet

Sånn da skjærte jeg en liten ananas bit og la det på flekken. Kom ut litt saft. Vært sånn i 10 min.

Hvorfor må jeg vaske av med vann? Skal ikke safta bare stå?

Skrevet

Et siste spm

1 - Hvorfor må jeg vaske av med vann? Saften vil jo tørke ut?

Skrevet

Noen som vet hvorfor jeg må vaske av ananas saften med vann? Er det ikke meninga at saften skal tørke inn i huden?

Skrevet

Noen som vet hvorfor jeg må vaske av ananas saften med vann? Er det ikke meninga at saften skal tørke inn i huden?

La den tørke du Kim, er du heldig skrumper hele stasen din inn, og du er atter en kvinne.

Anonymous poster hash: 27f47...f02

Skrevet

La den tørke du Kim, er du heldig skrumper hele stasen din inn, og du er atter en kvinne.

Du mener at den kan tørke vekk resten av fargen på huden?

Vil gjerne ha seriøse svar.

Skrevet

Du mener at den kan tørke vekk resten av fargen på huden?

Vil gjerne ha seriøse svar.

Ok, jeg kjeder meg så fælt nå at jeg tar skrittet (som ikke har ananas på seg) ut og sitter her og svarer troll, men ok...

Kim, om du ikke vil ha bananfluer på tissen må du vaske bort ananasen ;)

Skrevet

Ok, jeg kjeder meg så fælt nå at jeg tar skrittet (som ikke har ananas på seg) ut og sitter her og svarer troll, men ok...

Kim, om du ikke vil ha bananfluer på tissen må du vaske bort ananasen ;)

Hvorfor kan du ikke bare svare seriøst på spm mitt?

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare svare seriøst på spm mitt?

Jeg ER seriøs! Å gå rundt med ananas juice i underlivet er ikke normalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...