Gå til innhold

Hvor ofte farger dere håret ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli gal!!

Fikk tidlig grått hår, å naturlig nok er ikke det noe jeg ønsker å ha. Så farger håret.

Om jeg farger det hjemme eller hos frisøren synes jeg bare det tar 1-2 uker før det grå begynner å synes igjen...

Er det virkelig meningen at man skal farge håret annen hver uke ? Eller gjør jeg noe "galt" tro ??

Anonymous poster hash: 12411...a97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri.

Hvorfor i all verden stresse med å skjule de grå hårene? Grått hår og rynker er livets kart på kroppen vår.

Anonymous poster hash: 78f22...78f

Skrevet

Siden jeg bare er 25 år ønsker jeg ikke å vise frem mine grå hår nei 😊 Har nesten svart hår naturlig, så det synes veldig godt også!

Anonymous poster hash: 12411...a97

Skrevet

Ser den. Her farger alle unge damer håret grått helt frivillig. Er tydeligvis så på moten.

Jeg selv er ikke gammal, men tar i mot det grå son kommer.

Anonymous poster hash: 78f22...78f

Skrevet

Er hos frisøren for å farge ettervekst hver 5. Uke.

Anonymous poster hash: 15735...c18

Skrevet

Farger hos frisør ca hver 6. uke. Det blir litt ettervekst, men det lever jeg fint med.

Anonymous poster hash: a7da7...550
Skrevet

Sist jeg farget det var et år siden. Lyst å farge det igjen snart. Er 28 år så har ikke blitt grått

Anonymous poster hash: 99bf0...79f

Skrevet

Nja, det er vel ca 15 år siden sist. Jeg er grå i håret og lever svært godt med det.

Anonymous poster hash: 34058...e87

Skrevet

Jeg har aldri farget mitt. Sølvstriper er bare fint.

Anonymous poster hash: f3ef0...e9e

Skrevet

Hver måned

Anonymous poster hash: 1070c...da4

Skrevet

Hver 6 uke ca farger hjemme. Blir litt etterbetaling men det er levbart.

Anonymous poster hash: e27b4...020

Skrevet

Aldri. Har ikke fått grå hår enda, til tross for at jeg er over 40 og håret nesten svart.

Anonymous poster hash: 01470...c00

Skrevet

Farger ettervekst hos frisør hver 8.uke. Er 42 og ble tidlig grå. 

Anonymous poster hash: c8dab...b77
Skrevet

Kan du velge en annen farge så den grå etterveksten ikke synes så godt da?

Jeg farger ettervekst ca hver 8. uke, men jeg gjør det bare for å sprite opp den fargen jeg har, etterveksten er ikke veldig tydelig, og jeg har ikke grått ennå.

Skrevet

Hver 6. uke ca. Gjør det hjemme. Har ikke råd til å gå til frisøren.

Skrevet

Annenhver mnd. Blir litt ettervekst de siste ukene da, men det er ikke så ille. Farger det hjemme.

Skrevet

Jeg må vanligvis farge håret hver fjerde uke, men har heldigvis funnet noe slik at jeg berger lengre😊 Wow på Vita, en type pudder som du har på etterveksten. Funker for meg i alle fall! Anbefales for å skjule de små grå

Anonymous poster hash: 8991e...c2b

Skrevet

Jeg farger etterveksten hos frisør hver måned, men etter 3 uker er jeg ganske grå i skillen. Da bruker jeg Label M tørrshampoo for brunetter, den dekker det meste. Tidligere hadde jeg mørkere farget hår og farget det selv, da var etterveksten veldig synlig etter 2 uker. Nå har jeg litt lysere hår og etterveksten blender mer naturlig med resten.

Anonymous poster hash: b1bc5...23d

Skrevet

2 år siden sist.

Anonymous poster hash: 6ac61...9bf

Skrevet

Farger etterlengtet ca, hver 4 uke. Syns det vises godt etter tre uker. Føler det bare blir oftere og oftere.

Er 42 år nå og fikk de første grå som 20 åring.

Anonymous poster hash: 5cfdb...cd6

Skrevet

Farger etterlengtet ca, hver 4 uke. Syns det vises godt etter tre uker. Føler det bare blir oftere og oftere.

Er 42 år nå og fikk de første grå som 20 åring.Anonymous poster hash: 5cfdb...cd6

Etterveksten

Anonymous poster hash: 5cfdb...cd6

Skrevet

Hvorfor ikke gå til frisøren og få den stilige gråfargen som alle ungjenter har for tiden? Vurderer det selv da jeg har kommunegrått hår med kritthvitt småhår fremme ved ansiktet

Anonymous poster hash: b6131...7f5

Skrevet

Hver 6. uke.

Hva heter pudderet på Vita?

Anonymous poster hash: bbe57...42a

Skrevet

Mitt vokser ikke så fort og jeg farger etterveksten i en farge ganske lik min egen. Så bare hver 3 mnd ca.

Anonymous poster hash: da123...ed4
Skrevet

Frisøren min nevnte at det er nå kommer spray som kan brukes på etterveksten. Den finnes i forskjellige farger, men hva den heter aner jeg ikke...spør på en frisørsalong😊

Anonymous poster hash: b34ba...a8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...