Gå til innhold

Pokkers skjære! Den plager vettet av meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter i hagen, skjæra på tunet har funnet et sted å bade, hun bader, flyr rett over hodet på meg og rister så jeg blir våt... HVER gang hun flyr over meg gjør hun dette. Nå har hun badet minst ti ganger, og jeg er våt. Er det mulig?

Anonymous poster hash: 3b222...bff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du enn gjør, IKKE gjør deg til uvenn med skjærer. De er kjenpesmarte og nøler ikke med å fortelle alle i gjengen om hvor kjip du er.

Skrevet

Det høres ut som om den har det litt moro med deg? Kanskje du skal slenge ut en brødskalk og se om den behandler deg litt bedre da?

Skrevet

Det høres ut som om den har det litt moro med deg? Kanskje du skal slenge ut en brødskalk og se om den behandler deg litt bedre da?

Tror jeg må gjøre det :)

Det er en liten skjære, sitter en stor en i treet ved siden av meg å kikker på oss. Hm kanskje den lille er på opplæring? Haha

Skrevet

Legg ut mat til den, la den se at det er du som mater, så lar de deg være i fred. 

Skrevet

Tror jeg må gjøre det :)

Det er en liten skjære, sitter en stor en i treet ved siden av meg å kikker på oss. Hm kanskje den lille er på opplæring? Haha

Haha, kanskje den har undervisning i erting og plaging.

Jeg hørte forresten om en som hadde jaget og kjeftet på skjærene utafor huset sitt, de skeit ned bilen hans hele tida etter det. Og selv om han byttet parkeringsplass med noen andre, så visste skjærene godt hvilken bil som var hans, så de ga seg ikke for det.

Jeg har også en kollega som får blomster på trappa si av en skjære hun mater.

Skjærer er forresten også et av svært få dyr som kjenner igjen seg selv i speilet (den tror ikke det er en annen fugl, men gjenkjenner seg selv).

Hmmm. Jeg er egentlig ikke over gjennomsnittet opptatt av skjærer, selv om det høres sånn ut!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...